וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך קים עקפה בסיבוב את ביונסה?

בשיתוף אמילי צוקרמן

27.2.2019 / 7:11

כמו בכל תכנית, אמילי צוקרמן ואנשי המקצוע שעובדים איתנו בשואוביז מאחורי הקלעים של עולם הבידור והטלוויזיה, יתנו לכם את הטיפים שלהם בכל מה שקשור בתחום - מעולם הביוטי והסטיילינג ועד לעולם ההפקות הליהוק והסלבס. אלו הטיפים מהתכנית האחרונה

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

הטיפ של הבמאי שי כנות

הטיפ של הבמאי שי כנות לאודישן טוב. שי שביים את הבורר, אהבה קולמביאנית, שושנה חלוץ מרכזי ועוד לא מעט מהנוף הטלוויזיוני שלנו, אומר ובצדק, המצלמה היא כמו גלאי שקר, היא מזהה זיופים מקילומטרים ולכן כאשר אתם באים לאודישן, הכי חשוב זה להרגיש נח עם עצמכם.ככל שתרגישו נוח עם עצמכם, כך גם הדמות תעבור יותר טוב והכי חשוב, המצלמה תרגיש את האמת שלכם וכמו שהמצלמה מחפשת אמת, כך גם הצופים בבית.

רמי הויברגר מתוך "הבורר 3". צילום מסך
רמי הויברגר מתוך "הבורר"/צילום מסך

הטיפ של "הוידרים"

הטיפ של מעצבי ומפסלי הפנים של הסלבס, ד"ר צחי וידר וד"ר ענבל גת וידר, או בכינוייהם "הוידרים", ל"טופ מודל צ'יק בונז" איכותי. אם שחקנית רוצה לעשות "רענון" לפנים שלה אבל עדיין לשמור על מראה טבעי, היא צריכה להימנע מעיצוב מוגזם של אזור עצמות הלחיים כמו שעשתה מייגן פוקס ולנהוג בחכמה כמו שאנג'לינה ג'ולי עשתה, כשהשאירה גם מקום לקימורים הטבעיים של הפנים ובכך שמרה על מראה טבעי ולא הצטרפה למראה בובת שעווה בעלת חיוך שהלחיים לא משתפות איתו פעולה. ותמיד להקפיד על שני דברים עיקריים, עדיף להזריק את החומצה ההיאלורונית תוך שמירה על פרופורציה בין החלק הקדמי של עצם הלחי לאחורי, דבר שני, זה להשאיר מקום לחיוך שלא יוגבל ע"י עודף הזרקות באזור הלחיים, מה שנקרא, לא להגזים!.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

מאמנת הכושר של הסלבריטאיות עם הטיפים המנצחים לחיטוב וחיזוק

בשיתוף אמילי צוקרמן
מייגן פוקס (ימין), אנג'לינה ג'ולי (שמאל). ShutterStock
מייגן פוקס ואנג'לינה ג'ולי/ShutterStock

הטיפ של רפאל אברמוב

הטיפ של מעצב השיער רפאל אברמוב, שמייעץ לסלבריטאיות בכל הקשור בתחום. שחקנית או כל אישיות טלוויזיונית שרוצה לייצר קצת נפח לשיער אבל בלי שתראה מלאכותית, צריכה לנהוג כפי שקים קרדשיאן עשתה וללמוד מהטעות של ביונסה. ביונסה בחרה בתוספות דלילות שלא מתיישבות בקו אחד עם השיער הטבעי שלה, שהוא יותר מסיבי ומלא, לעומת קים שהשתמשה בתוספות שיער המתאימות לנפח השיער הטבעי שלה ובגלל זה התוספות שלה נראות יותר טבעיות משל ביונסה.

קים קרדשיאן (ימין), ביונסה (שמאל). GettyImages
קים קרדשיאן וביונסה/GettyImages

הטיפ של הכוהנס

הטיפ של הכוהנס, מדרגי ומעצבי הבתים של הסלבריטאים. אם את לא רוצה שהבית שלך יראה כמו סניף של זר פור יו, או מחסני שקר כלשהו, אל תעמיסו על חלל הבית עם עודף אלמנטים וצבעים. בחרו קיר כוח אחד, שזה הקיר המעוצב והדומיננטי בבית (בד"כ הקיר הראשון שרואים כשנכנסים לבית/לחדר), שאר הפריטים בחלל יתכתבו איתו בעדינות ובצורה מתונה יותר גם ברמת הצבע וגם ברמת הטקסטורה וכך ישמר איזון בחלל. לזכור, מתחילים לעצב מהמעטפת של החלל, קיר ורצפה ומשם ממשיכים לשאר הפרטים בחלל, שלא יכולים להתחרות עם הצבעוניות וההדפסים עם נראות המעטפת של הבית.

חדר אירוח, פרוגמור קוטג', ביתם של מייגן מרקל והנסיך הארי. מתוך עמוד היוטיוב Hestia Olympia' Celebrity, Lifestyle & Culture, צילום מסך
חדר אירוח בפרוגמור קוטג' של מייגן מרקל והנסיך הארי/צילום מסך, מתוך עמוד היוטיוב Hestia Olympia' Celebrity, Lifestyle & Culture

הטיפ של אושרית אורסטי

הטיפ של אושרית אורסטי, הקואצ'רית של בני הנוער ומי שמייעצת לכוכבי הנוער. אז כדי שבני הנוער שלנו שמככבים בגיל כל כך צעיר על המסכים, לא יגיעו למשברים גדולים, הם צריכים לדעת בין היתר איך להתמודד עם טוקבקים וביקורות שליליות. דבר ראשון שיש לעשות כשקורה דבר כזה, זה להבין שהמוח הוא טריקי וייקח אוטומטית לכיוון השלילי. לעצור, לנשום ולעשות הפרדה ברורה בין הסיטואציה, לבין הפרשנות שלך לסיטואציה. אמרו לך משהו שלילי? שאל את עצמך שאלה, האם זה באמת נכון כעובדה, או שזו רק דעה של מישהו? וחפש בתוכך את העובדות החיוביות שכן יש לך שקשורות לסיטואציה ותגלה שלרוב יש לך יותר דברים טובים משליליים והנה הבאת אותם למודע כעובדה שאליה ובה אתה צריך להתמקד.

הטיפ של אמילי צוקרמן

והטיפ של אמילי צוקרמן, מנחת התכנית, "לא משנה כמה אנחנו עוסקים בתעשייה שסוגדת לחיצוניות, האמת תמיד מנצחת וגם אם צריך לעזור לה קצת, עשו זאת בטוב טעם ושימרו על הקימורים הטבעיים שלכם בחיים, גם חיצונית וגם פנימית. זה יעבוד לכם טוב ביניכם לבין עצמכם וגם כשתרצו לבלוט ולהשיג קמפיין נחשק או תפקיד בסדרה".

גאליס. רפי דלויה
הקאסט של סדרת הנוער גאליס/רפי דלויה
שואוביז, בשיתוף אמילי צוקרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully