וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא לנדבר ואילטוב: ליברמן הציג את רשימת ישראל ביתנו לבחירות

19.2.2019 / 21:03

יו"ר ישראל ביתנו הציג באירוע באשקלון את הרשימה שבה מופיעים ח"כ עודד פורר, איש התקשורת יבגני סובה ואיש העסקים אלי אבידר. יו"ר עמותת "נכה לא חצי בן אדם" שובץ במקום ה-12. ליברמן: "נדרוש לאשר גיוס בני הישיבות, עונש מוות למחבלים ונישואים אזרחיים"

צילום: שי מכלוף, עריכה: ניב מעוז

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הציג היום (שלישי) את רשימת מפלגתו לבחירות לכנסת. מיד אחריו ברשימה מופיעים ח"כ עודד פורר, העיתונאי ואיש התקשורת יבגני סובה, איש העסקים אלי אבידר, שהיה מנכ"ל הבורסה ליהלומים, וח"כ לשעבר יוליה מלינובסקי.

בהמשך הרשימה מופיעים ח"כ חמד עמאר, מנכ"ל משרד העלייה והקליטה לשעבר אלכס קושניר וסגן ראש עיריית שדרות מרק אפראימוב. לימור מגן תלם, יועצת משפטית של עיריית מגדל העמק, קיבלה את המקום התשיעי ולאחריה מופיעים ד"ר אלינה ברדץ'-יאלוב ויו"ר העמותה הארמית-נוצרית בישראל שאדי חלול. אחד מהשמות החדשים הוא אלכס פרידמן, יו"ר עמותת "נכה לא חצי בן אדם", שקיבל את המקום ה-12 והתקבל במחיאות כפיים.

אולם, ברשימת המפלגה לא ישולבו שרת העלייה והקליטה לשעבר סופה לנדבר ויו"ר הסיעה ח"כ רוברט אילטוב. ליברמן הודה להם באירוע "על פעילותם רבת השנים".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
גנץ הציג את רשימתו ותקף את נתניהו: "לחוץ, פוחד, מזיע"
ישוריין אחרי גבאי: האלוף במיל' טל רוסו מצטרף למפלגת העבודה
העבר של יאיר, העתיד של ציפי, השחרור של בני

אביגדור ליברמן אישור רשימת המועמדים לכנסת של ישראל ביתנו, אשקלון, 19 בפברואר 2019. שי מכלוף
"הגיע הזמן לשנות כיוון". ליברמן, היום/שי מכלוף

באירוע של מרכז המפלגה באשקלון אמר יו"ר ישראל ביתנו כי בממשלה הבאה "נדרוש את להעביר את חוק גיוס בני הישיבות, חוק עונש מוות למחבלים וחוק הנישואים אזרחיים".

בצל הירידה בסקרים, שחלקם מנבאים לישראל ביתנו ארבעה מנדטים והאחרים צופים שלא תעבור את אחוז החסימה, אמר ליברמן כי הם "לא דופקים חשבון לסקרים" והבטיח לקבל מינימום שמונה עד תשעה מנדטים - ואף להגיע למספר דו-ספרתי. לדבריו, "נצטרך להתמודד מול אלה שרוצים לקדם פה מדינת הלכה ומול אלה שרוצים לספח מיליוני פלסטינים ולתת להם זכות בחירה".

ליברמן אמר כי "הגיע הזמן לשנות כיוון" והוסיף כי "תפקידנו הראשון בממשלת הימין הבאה הוא קודם כל למנוע כניעה לטרור, לספק הגנה אפקטיבית לתושבי הצפון ולהבטיח את המשך ההתעצמות של צה"ל". עוד אמר כי ניתן להגיע להסדר ברצועת עזה, "אך לפני כן צריך לשבור את כוח הרצון שלהם להתעמת איתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
כנס אישור רשימת המועמדים לכנסת של ישראל ביתנו, אשקלון, 19 בפברואר 2019. אור רביד
ליברמן עם מועמדי ישראל ביתנו/אור רביד
כנס אישור רשימת המועמדים לכנסת של ישראל ביתנו, אשקלון, 19 בפברואר 2019. אור רביד
תומכי המפלגה בכנס באשקלון, היום/אור רביד
אביגדור ליברמן בכנס אישור רשימת המועמדים לכנסת של ישראל ביתנו, אשקלון, 19 בפברואר 2019. אור רביד
ליברמן בכנס, היום/אור רביד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully