וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 שנה אחרי: כך נראים היום כוכבי "אני בטי המכוערת" שהתאחדו למופע משותף

20.2.2019 / 0:03

אם חשבתם שהעולם הספיק לשכוח מהטלנובלה הקולומביאנית המצליחה "אני בטי המכוערת", ודאי תופתעו לשמוע שרק החודש עלתה גרסה חדשה - ושכל חברי הקאסט המקורי, כולל אנה מריה אורוסקו (בטי), העלו מופע תיאטרון מצליח שסוחף את אמריקה הלטינית כולה. אז איך הם נראים היום?

שיר הפתיחה של "אני בטי המכוערת"/אתר רשמי

אוח! איך התגעגענו לצחוק "הענוג" של ביאטריס פינסון סולנו, לאלטר אגו הגברי שלה ניקולס מורה, לחברות הרכלניות שלה ב"מטה המכוערות" ואפילו לאויבת המושבעת שלהם, פטריסיה פרננדס, ש"למדה שישה סמסטרים בכלכלה באוניברסיטת סן מרינו". השנה הטלנובלה הקולומביאנית המצליחה בכל הזמנים "אני בטי המכוערת" חוגגת 20. לא אנחנו הענקנו לה את תואר "כל הזמנים": ב-2010 היא הוכתרה לטלנובלה הקולומביאנית הגדולה של העשור בטקס פרסי הטלוויזיה - וחשוב מזאת - נכנסה רשמית לספר השיאים של גינס בתור הטלנובלה המצליחה בעולם.

בעשור הראשון מאז עלייתה לאוויר, אי שם ב-1999, כל העולם חלה ב"בטי-מניה". 169 פרקיה שודרו במעל ל-100 מדינות, היא זכתה ל-22 גרסאות ברחבי העולם (כולל האמריקאית בכיכובה של אמריקה פררה המצוינת וכמובן "אסתי המכוערת" שלנו עם ריקי בליך), לפרק הראשון בגרסה הסינית שלה נחשפו 73 מיליון צופים ובקולומביה נמכרו 30 מיליון בובות בדמותה של בטי. תושבי בוגוטה טענו ש"בימי שידור הסדרה כלב לא היה מסתובב ברחוב. זה היה כמו אירוע לאומי. כולם ישבו בבית וצפו בפרק. מי שהיה ברכב בדרך מהעבודה היה מאזין לפרק ברדיו".

שיר הפתיחה של "אני בטי המכוערת". אתר רשמי
אנה מריה אורוסקו בתפקיד בטי המכוערת/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מאנטונלה לבובה פראית: לא תאמינו איך נראים היום כוכבי הטלנובלות שגדלתם עליהם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully