וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הבית היהודי: החיבור עם האיחוד הלאומי יושלם בקרוב

13.2.2019 / 17:16

הרב רפי פרץ העומד בראש המפלגה אמר כי בקרוב יושלם האיחוד בין המפלגות. "הבית היהודי איננה מפלגת אווירה, אלא מוצר איכותי ונדיר של עשייה מוכחת למען הכלל עשרות שנים מתוך לקיחת אחריות"

צילום: חדשות 13, עריכה: איתי עמרם

יו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ אמר הערב (רביעי) כי בקרוב יושלמו המגעים לאיחוד בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי. "מפלגת הבית היהודי איננה מפלגת אווירה, אלא מוצר איכותי ונדיר של עשייה מוכחת למען הכלל עשרות שנים מתוך לקחית אחריות", אמר. "בקרוב ממש נשלים את האיחוד עם האחים שלנו באיחוד הלאומי ונייצר יחד השפעה משמעותית על מדינת ישראל".

המשא ומתן בין שתי המפלגות צבר תאוצה ביומיים האחרונים, אולם הצדדים לא הצליחו להגיע להסכמות סביב שאלות כמו מי ינהיג את המפלגה המשותפת ויעמוד בראשה, מי יקבל את התפקיד הבכיר ואת המושב בקבינט בממשלה הבאה. יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' והרב פרץ נכחו יחד אמש והבוקר בכנס של הציונות הדתית בים המלח, וסמוטריץ' קרא לפרץ להיכנס לחדר עד "שייצא עשן לבן". במסיבת העיתונאים האם נפגש עם סמוטריץ' אתמול בלילה, והגיב: "כן". עם זאת, לא הושגו תוצאות. בשעה זו, מתקיימת פגישת משא ומתן נוספת בין הצדדים במטרה להגיע לסיכומים.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
"אם צריך יספרו כל קלפי שוב": רה"מ מגיב לראשונה על אי הסדרים
גנץ תוקף את נתניהו: "התרברבות בפעילות ביטחונית סודית - חציית קו"
הפריימריז בליכוד: פרצת האבטחה שאפשרה לכל גולש לשנות את התוצאות

רפי פרץ במסיבת עיתונאים של הבית היהודי להצגת מועמדותה של יפעת ארליך, בית סוקולוב, 13 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
"בקרוב יושלם האיחוד". הרב פרץ במסיבת העיתונאים, הערב/ראובן קסטרו

בבית היהודי הבהירו הערב כי חרף פרסומים על כך שגורמים בכירים בציונות הדתית תוקעים את המשא ומתן, "זולת צוות המשא ומתן ויו"ר המפלגה, הרב רפי פרץ, אין עוד גורם שמעורב במשא ומתן כולל הרב אלי סדן. אנו מודים לרב אלי סדן על פעילות כחבר המועצה הציבורית שבחרה את יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ ואת יפעת ארליך למקום השלישי ברשימת הבית היהודי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רפי פרץ במסיבת עיתונאים של הבית היהודי להצגת מועמדותה של יפעת ארליך, בית סוקולוב, 13 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
יפעת ארליך במסיבת העיתונאים, הערב/ראובן קסטרו

את הדברים אמר הרב רפי פרץ במסיבת עיתונאים שבה הוכרז על הצטרפותה של העיתונאית יפעת ארליך למקום השלישי במפלגה, מקום ששוריין לאישה על ידי המועצה הציבורית. ארליך עקצה במסיבת העיתונאים את מפלגת הימין החדש של השרים נפתלי בנט ואיילת שקד: "הטרנדים שבחוץ אולי קורצים, המעטפת הנוצצת מבריקה. אך תחתיה אין עבר ואין עתיד. העבר של הציונות הדתית הוא בבית היהודי, וגם העתיד בבית היהודי".

רפי פרץ במסיבת עיתונאים של הבית היהודי להצגת מועמדותה של יפעת ארליך, בית סוקולוב, 13 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
מסיבת העיתונאים, הערב/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully