וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש החדש של ליברמן: העיתונאי יבגני סובה מצטרף לישראל ביתנו

3.2.2019 / 16:27

יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן הכריז על הצטרפותו של עיתונאי ערוץ 9 לשורות מפלגתו. סובה יתמודד יחד עם ישראל ביתנו בבחירות הקרובות שיתקיימו באפריל. ליברמן: "נציג מובהק של דור אחד וחצי של ישראלים דוברי רוסית, שעלו ועברו אישית את כל תלאות הקליטה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: אביב אירגז

העיתונאי יבגני סובה המוכר מערוץ 9 הצטרף היום (ראשון) לרשימת ישראל ביתנו לקראת הבחירות לכנסת ה-21. יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן הודיע על הצטרפותו של סובה, איש רדיו וטלוויזיה המוכר, בשל פעילותו בקרב ציבור דוברי הרוסית, בחשבון הפייסבוק שלו ובירך על המהלך.

"יבגני הוא איש מלא מרץ אכפתיות וכישרונות רבים", אמר ליברמן על הצטרפותו של סובה לשורות מפלגתו. "יבגני הוא נציג מובהק של דור אחד וחצי של ישראלים דוברי רוסית שעלו לארץ כילדים או בני נוער ועברו אישית את כל תלאות הקליטה בארץ. הם מעורים היטב בכל המתרחש אבל גם חווים על בשרם את ההווי היום יומי של הוריהם - העולים המבוגרים והקשישים".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
ליברמן פתח קמפיין ותקף את נתניהו: "העברת הכסף לחמאס - כניעה לטרור"
ההתנחלויות נשארות: "ליברמן חשף בפני הפלסטינים את תכנית טראמפ"

יבגני סובה מצטרף לרשימת המועמדים לכנסת מטעם ישראל ביתנו, 3 בפברואר 2019. מתוך דף הפייסבוק של יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן:, אתר רשמי
מצטרף לרשימת ישראל ביתנו. העיתונאי יבגני סובה/אתר רשמי, מתוך דף הפייסבוק של יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן:

ליברמן הוסיף כי "הצטרפותו של יבגני לנבחרת שלנו היא עוד סימן לכוח העולה של הצעירים בישראל ביתנו. הדאגה שלנו לבני הדור אחד וחצי ולדור ההורים שלהם, נמצאת ב-DNA של המפלגה".

ההכרזה על הרכש החדש של ישראל ביתנו באה על רקע מצבה ההולך ומחמיר של המפלגה בסקרים האחרונים לקראת הבחירות שיתקיימו באפריל. על פי סקר וואלה! NEWS, אילו הבחירות היו מתקיימות היום, מפלגתו של שר הביטחון לשעבר, שעזיבתו הובילה בין השאר להקדמת הבחירות, הייתה זוכה לחמישה מנדטים בלבד, בעוד שסקרים אחרים מנבאים גם מאבק על אחוז החסימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully