וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטעות שאסור לכם לעשות כשמזמינים תחפושת באינטרנט

בשיתוף וואלה! שופס, בשיתוף וואלה! שופס

1.3.2019 / 14:46

באתרים בחו"ל קשה למצוא תחפושות ישראליות קלאסיות ואם רוצים להחזיר את המוצר נתקלים בבעיות רבות. כדי לקנות לילדים תחפושת שהם אוהבים במחיר משתלם, ללא לחץ מיותר בנוגע לזמני המשלוח או למידותיו יש רק דרך אחת בטוחה ומשתלמת

ילדים מחופשים. ShutterStock
יותר נוח ופשוט להזמין תחפושת אונליין/ShutterStock

פורים מתקרב וזה הזמן להתכונן למסיבות והחגיגות שמאפיינות את החג הכי שמח בלוח השנה. יש תחפושות שאפשר להכין לילדים לבד, אבל זה דורש השקעה של זמן וחומרים וזה עוד לפני שהזכרנו את יכולות האיפור והתפירה. הכי נוח ופשוט לקנות תחפושת איכותית וטרנדית שהילדים יאהבו, ועוד יותר נוח ופשוט להזמין תחפושת כזאת אונליין.

כן, קנייה באינטרנט היא כבר דרך חיים. היא חוסכת זמן, פותחת לנו שפע אדיר של אפשרויות ולרוב היא בטוחה. אבל גם אותה צריך לדעת לעשות נכון ואם אתם מתכוונים להזמין תחפושת באינטרנט יש כמה דברים שאתם חייבים לדעת מראש ולקנות בדרך מסוימת שתבטיח תחפושת איכותית שתגיע בזמן.

תחפושת של אינדיאנית. יח"צ,
משלוחים מאתרים קטנים או פחות מוכרים לא תמיד מגיעים לארץ/יח"צ

בדקו האם האתר מבצע משלוחים לישראל: מצאתם ברשת את התחפושות שהילדים רוצים? מעולה. לפני שאתם מתחילים לבדוק את המוצר ולבצע הזמנה, ודאו שהאתר הזה בכלל מבצע משלוחים לישראל, כדי לחסוך לכם זמן ומאמץ. אתרים גדולים בעולם מבצעים משלוחים לארץ ותוכלו לראות את המחיר כבר נקוב בשקלים, אבל אתרים קטנים או פחות מוכרים לא תמיד מגיעים לארץ ויהיה חבל לבלות שעות בחיפוש אחר תחפושת באתר מסוים, לבחור אותה ולגלות שהמוצר אינו זמין למשלוח לישראל. איך בודקים? אם יש לשונית מתחת למוצר תחת הקטגוריה למטה shipping and payments תוכלו לראות אם התחפושת תגיע לארץ ומהי עלות המשלוח. אפשר גם לחסוך לעצמכם את הטרחה ולהתחיל את החיפוש אחר התחפושת באתר ישראלי ובכך להיות בטוחים ב-100% שתקבלו אותו לידיכם ללא תקלות.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
תחפושת פורטנייט וואלה שופס. יח"צ,
בטוחים שהמידה של התחפושת תתאים לגוף. תחפושת של פורטנייט/יח"צ

תהיו מדויקים כשמדובר במידות התחפושת: אחת הבעיות הגדולות ביותר כשמזמינים ביגוד מחו"ל היא הפער בין המידות בארץ שממנה יוצא המשלוח למידות שבארץ. לא מדובר רק במידות נעליים שנכתבות אחרת בין ארה"ב לאירופה וישראל - את זה אפשר לפתור בעזרת מחשבון המרה - אלא בכך שמידות הבגדים מפורשות אחרת בין ארץ לארץ. מידה L בארה"ב יכולה להיות XL עבור ישראלים ולכן חשוב להתבסס על ניסיון קודם, מחשבוני המרה וביקורות ברשת כדי להיות בטוחים שהמידה של התחפושת תתאים לגוף, בטח כשמדובר בתחפושות שצמודות לגוף כמו חליפה של סופרמן או לוחם פורטנייט.

למגוון תחפושות לתינוקות, ילדים ונוער

ודאו שתקבלו את התחפושת בזמן: למרות התייעלות של דואר ישראל לא פעם אנחנו שומעים על גולשים שהזמינו מחו"ל תחפושת כבר בחנוכה, וקיבלו אותה בפסח, לא חבל? חשוב לוודא שזמן המשלוח סביר ולא תמצאו את עצמכם רצים ברגע האחרון לחנות הקרובה לביתכם כדי לקנות תחפושת נוספת. גם אם מצאתם דיל מדהים באתר סיני, לא בטוח שהמחיר שווה את ההימור על לוח הזמנים. עדיף לשלם כמה שקלים יותר ולרכוש באתר ישראלי משום שמשלוח מאתרים בארץ לוקח זמן קצר ומתבצע על ידי שליחים ובמקרה הצורך קיימת אפשרות לאיסוף עצמי.

תחפושת של שוטרת. יח"צ,
הילדה רוצה תחפושת של שוטרת? כדאי מאוד שהיא תגיע לפני פורים ולא אחרי/יח"צ

דעו מהם נהלי החזרה או החלפת מוצר: מפח הנפש הכי גדול הוא כשהזמנתם חבילה מחו"ל, שילמתם דמי משלוח ולעתים גם דמי מע"מ, אבל כשהילדים פתחו את החבילה הם גילו שקיבלו תחפושת אחרת לגמרי ממה שהזמינו ובמקום תחפושת של שוטרת הגיעה תחפושת של דיילת. מה עושים עכשיו? כשמדובר באתרים מחו"ל לא תמיד יש איך ועם מי לדבר. לגבי קנייה מאתר ישראלי: דעו שבארץ יש חוק והחוק אומר שאם רכשתם מוצר באינטרנט שמורים לכם 14 ימים להחזירו.

האם המוצר בטוח? מוצרים שנמכרים בארץ עוברים לרוב תו תקן, בניגוד לתחפושת שאתם רוכשים ישירות מסין ועלולים להכיל בדים או חלקים שעלולים להתלקח או להיקרע בקלות.

באתרים בחו"ל קשה למצוא תחפושות ישראליות קלאסיות ואם רוצים להחזיר את המוצר נתקלים בבעיות רבות. כדי לקנות לילדים תחפושת שהם אוהבים במחיר משתלם, ללא לחץ מיותר בנוגע לזמני המשלוח או למידותיו, כדאי להיכנס פשוט לאתרים ישראל, כאלה שמכילים מגוון רחב של אפשרויות והמוצרים שלהם עומדים בתקן הנדרש דוגמת התחפושות באתר וואלה! שופס, ולרכוש אונליין את התחפושות שילדיכם רוצים.

למגוון תחפושות לתינוקות, ילדים ונוער

תחפושת בייבי סופרמן. יח"צ,
מוצרים שנמכרים בארץ עוברים לרוב תו תקן והסיכוי שהתחפושת תהיה בטוחה יותר לילדים הוא גבוה יותר. תחפושת בייבי סופרמן/יח"צ
בשיתוף וואלה! שופס, בשיתוף וואלה! שופס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully