וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: שירה ראשוני ותמנע נלסון לוי זכו בזהב, כסף לגילי כהן

24.1.2019 / 18:12

יום מוצלח לישראליות בגרנד פרי תל אביב: ראשוני זכתה בזהב (עד 48 ק"ג), כמו גם נלסון לוי (עד 57 ק"ג). כהן זכתה בכסף (עד 52 ק"ג)

ג'ודוקא ישראלית שירה ראשוני. קובי אליהו
יום מוצלח לבנות. ראשוני/קובי אליהו

תחרות גרנד פרי תל אביב בג'ודו יצאה היום (חמישי) לדרך באולם הדרייב אין. התחרות תארך שלושה ימים ונפתחה עם חמש קטגוריות משקל; שתיים אצל הגברים ושלוש אצל הנשים. על המזרנים בתל אביב עלו היום לא פחות מ-18 ג'ודוקא ישראלים. שירה ראשוני זכתה במדליית זהב בקטגוריה של עד 48 ק"ג, ותמנע נלסון לוי זכתה בזהב בקטגוריה של עד 57 ק"ג. גילי כהן זכתה בכסף במשקל של עד 52 ק"ג.

עד 48 ק"ג, נשים

שירה ראשוני

ראשוני עלתה אוטומטית לסיבוב השני הזה וגברה על פרנצ'סקה ג'ורדה (איטליה). ברבע גמר היא הצליחה להתגבר על סבינה גיליאזובה הרוסייה ועלתה לחצי הגמר. בשלב הזה המתינה לראשוני מרושה שטרנגר, שהדיחה מוקדם יותר את תמר מלכה. הסלובנית החזיקה במאזן של 6 ניצחונות מ-6 קרבות נגד יריבות מישראל, אבל ראשוני עשתה לזה סוף וגברה עליה. בגמר ראשוני גברה על מרינה צ'רניאק האוקראינית כדי לסדר לישראל זהב ראשון בטורניר.

שירה ראשוני אמרה אחרי הזכייה: "היה קשה. אמרתי לעצמי שאסור לעצמי לוותר. אמרתי לעצמי בראש שזאת מלחמה ונלחמתי. הקהל נתן לי הרגשה שהכל אפשרי. באליפות אירופה בארץ הייתי לחוצה וזה הרס לי הכל".

נועה מינסקר

מינסקר עלתה אוטומטית לסיבוב השני וניצחה את שירין בוקלי הצרפתייה. ברבע הגמר המתינה לא מרינה צ'רניאק האוקראינית, שכבר ניצחה אותה בשלושת המפגשים הקודמים ביניהן וגם הפעם זו הייתה התוצאה. מינסקר הפסידה לנטליה בריגידה הברזילאית בבית הניחומים וסיימה את דרכה.

תמר מלכה

מלכה בת ה-18 הצליחה להתגבר על אן סופי יורה הבלגית בסיבוב הראשון, אבל נכנעה למרושה שטנגר בסיבוב השני.

עד 52 ק"ג, נשים

גילי כהן

כהן עלתה אוטומטית לסיבוב השני ובו ניצחה את גולטאי ממאדלייבה (אזרבייג'אן). ברבע הגמר היא חלפה על פני אסטרייה לופס שריף מספרד, מה שהבטיח לה מקום בחצי הגמר נגד לא אחרת מאשר גפן פרימו. כהן עברה את היריבה הצעירה והבטיחה מקום בגמר. בגמר היא הפסידה למלידה קלמדני הקוסוברית ונאלצה להסתפק במדליית כסף מכובדת ביותר.


גפן פרימו

פרימו עלתה אוטומטית לסיבוב השני וניצחה את דיורה קלדיורובה (אוזבקיסטן). ברבע גמר הישראלית האנרגטית פגשה לקרב עיקש מאוד את אלסיה קוזנצובה וגברה עליה בניקוד זהב אחרי שהרוסייה ספגה עונשים. אחרי שהפסידה בחצי הגמר לגילי כהן, פגשה פרימו בקרב על הארד את פביאנה קוכר השוויצרית ונכנעה לה מבלי לצאת עם מדלייה.

הודחה בסיבוב הראשון: פז כפרי

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

עד 57 ק"ג, נשים

תמנע נלסון לוי

לוי נלסון עלתה אוטומטית לסיבוב השני וניצחה את אטרי לפיטרלני (גאורגיה) בדרך לרבע הגמר. בשלב הבא התגברה על איוולינה אילייבה הבולגרית ועלתה לטופ 4. בחצי הגמר היא ניצחה את הלן רסבו הצרפתייה וכך הבטיחה לעצמה מקום בגמר. בגמר נלסון לוי פגשה את דריה מז'צטסקייה הרוסייה, נעזרה בווזארי כדי לעלות ליתרון ושמרה עליו עד לסיום כדי להשיג זהב שני לישראל בטורניר.

הודחו בסיבוב הראשון: אריאל שקד, מעיין גרינברג, שקד עמיחי.

עד 60 ק"ג גברים

דניאל בן דוד

הישראלי בן ה-22 פתח את ההופעות שלו עם קרב נגד ולנטין אליפייב הבולגרי וגבר עליו בניקוד זהב. בסיבוב שני הוא הפסיד בניקוד זהב לאדוניס דיאז וסיים את דרכו בתחרות.

הודחו בסיבוב הראשון: מתן קוקולאייב, אלון אהרון, יאיר אלקינד.

עד 66 ק"ג, גברים

ברוך שמאילוב

שמאילוב השאתפן עלה אוטומטית לסיבוב השני וגבר על מתאו מדבס (איטליה) באיפון. בסיבוב השלישי הוא התאכזב עם הפסד לבוגדן יאדוב (אוקראינה) בניקוד זהב.

טל פליקר

אכזבה גדולה לפליקר, שלפני כמה חודשים זכה במדליית ארד באליפות אירופה שהתקיימה בתל אביב. הישראלי פגש את איסלם חאמטוב הרוסי בסיבוב השני ונכנע לו במהירות.

אמיר דנטה

דנטה עלה אוטומטית לסיבוב השני וגבר על ואדים בונסקו המולדובי. בסיבוב השלישי הוא הפסיד לאלברטו גאיטרו הספרדי.

הודח בסיבוב השני: ירין מנגד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully