וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיה של גאולה אבן משיב ליאיר נתניהו: "עשה מעשה שפל במיוחד"

בנו של ראש הממשלה תקף את סער, זאת לאחר שבריאיון לערוץ 20 הצהיר האחרון על תמיכתו בנתניהו לצד ביקורת מרומזת על המדיניות ברצועת עזה. "אם האישה שמאלנית, בעלה בפנים שמאלני גם כן", כתב. אחיה של העיתונאית הגן עליה וכתב כי יאיר נתניהו "העליל ושיקר"

עריכה: טל רזניק

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, תקף אמש (רביעי) את שר הפנים לשעבר גדעון סער, המתמודד בימים אלה על מקום ברשימת הליכוד, זאת בעקבות ביקורת מרומזת שמתח האחרון בריאיון שהעניק לערוץ 20, בין השאר בנוגע למדיניות ישראל ברצועת עזה. "חארטה. שמאלני", כתב נתניהו בפייסבוק בתגובה לראיון שהוצג. הוא אף התייחס לרעייתו של סער, העיתונאית גאולה אבן-סער, ואמר "אשתו שמאלנית קיצונית".

לדבריו "זה עבד מעולה עם אולמרט ובוגי יעלון. בשנייה שיהיה בעמדת כוח יגיד 'דברים שרואים מכאן לא רואים משם'. אם האישה שמאלנית, בעלה בפנים שמאלני גם כן. לא סתם כל תקשורת השמאל בונה אותו ומעלימה דברים מעברו".

בחירות 2019 - עוד בנושא
פנייה למפלגת העבודה: הפסיקו פרסום הספר של גבאי במסגרת תעמולת בחירות
עוזבים את העבודה: איתן ברושי וחיליק בר הודיעו על פרישה
ליצמן: לשקול איחוד עם ש"ס בגלל סיכוי לכתב אישום נגד דרעי

תגובת יאיר נתניהו בפייסבוק לראיון של גדעון סער בערוץ 20 - 16/1. עיבוד תמונה
תגובת יאיר נתניהו בפייסבוק לראיון של גדעון סער בערוץ 20 - 16/1/עיבוד תמונה

דני אבן, אחיה של גאולה אבן פירסם היום פוסט תגובה בו כתב שהמעשה של נתניהו הבן הוא "מעשה שפל". "'שמאלני' בעיני אינה קללה אלא עמדה פוליטית שאני חלוק עליה", כתב ושיבח את מקצועיותה העיתונאית של אבן-סער. "מבלי שאחשוף את דעותיה אומר רק שהתיוג שניסה להדביק לה יאיר נתניהו רחוק מהאמת מרחק מזרח ממערב. בעיני מי שמנסה לפגוע באיש ציבור דרך התקפה על בני משפחתו עושה מעשה שפל. מי שמעליל ומשקר כשהוא עושה את זה - עושה מעשה שפל במיוחד. וזה מה שעשה אתמול יאיר נתניהו".

אבן ציין בפוסט כי אבי המשפחה "היה כל חייו איש ימין וחבר נאמן בליכוד מאז תחילת 1993 ועד לפטירתו, לפני קצת יותר משנה. גם אני הספקתי להצטרף לליכוד עוד בימי חייו".

עוד באותו נושא

"הם בוגדים": יאיר נתניהו מאשים את פעילי השמאל ואנשי התקשורת

לכתבה המלאה
הפוסט שפרסם דני אבן, אחיה של גאולה, בתגובה לפוסט שפרסם יאיר נתניהו, 17 בינואר 2019. צילום מסך
"'שמאלני' בעיני אינה קללה אלא עמדה פוליטית שאני חלוק עליה". ההודעה שפרסם דני אבן/צילום מסך
יאיר נתניהו, במהלך דיון בתביעת לשון הרע שהגיש ,נגד הפעיל החברתי ואיש מפלגת העבודה אייבי בנימין. מוטי מילרוד, חדשות "הארץ", מערכת וואלה!
"עבד מעולה עם אולמרט ובוגי יעלון", נתניהו/מערכת וואלה!, מוטי מילרוד, חדשות "הארץ"

במהלך הריאיון, סער נמנע מלתקוף ישירות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שסימן את סער כיריבו. הוא השיב באופן נקודתי לשאלות וכן לסוגיות ששאלו צופים באמצעות הרשתות החברתיות ואף הצהיר כי "כולנו נעבוד קשה על מנת שנתניהו יהיה מי שירכיב את הממשלה הבאה". גם הריאיון עצמו מוסגר בפייסבוק תחת הכותרת: "העבר מאחוריהם? סער מבהיר כי יתמוך בנתניהו".

זו אינה הפעם הראשונה שיאיר נתניהו מתבטא באופן שנוי במחלוקת ברשתות החברתיות. בחודש שעבר ביקר את ערוץ 10 בזמן שהדרום ספג מטחי רקטות בלתי פוסקים: "צה"ל הודיע שהוא הפציץ את תחנת הטלוויזיה של חמאס. שטויות, בדקתי עכשיו וערוץ 10 עובד כרגיל".

עוד כתב בחודש שעבר בעמוד הפייסבוק שלו כי "עמותות השמאל במימון ממשלות זרות ועוינות, הפוליטיקאים מהשמאל ואנשי התקשורת שמצדדים תמיד בצד של האויב ותמיד נגד האינטרס היהודי, ליבם גס בקורבנות טרור מתנחלים או קורבנות של המסתננים, ומצד שני ליבם מלא חמלה לכל מתפרע פלסטיני שנפצע על גבול עזה - הם בוגדים".

(עדכון ראשון: 00:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully