וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריצי "הארי פוטר" גילו פרט מפתיע במיוחד על הצלקת של הכוכב שלהם

20.1.2019 / 8:30

מתברר שהצלקת המפורסמת במצחו של הארי פוטר אינה סימן של ברק כפי שכולם חשבו עד היום. המעריצים גילו את הסיבה האמיתית לצורת הצלקת - וגם מי שאינו חובב "הארי פוטר" נותר המום

מערכת וואלה!

בסרטון - מעריצי הארי פוטר בתל אביב בהשקת הספר האחרון בסדרה

גם אחרי מרתונים חוזרים של סדרת סרטי "הארי פוטר", מתברר שאנחנו עדיין לא מכירים אותו מספיק טוב. המעריצים גילו פרט מפיל לסתות על הצלקת האגדית של הארי, כזה שגם מי שלא נחשב מעריץ נותר ממנו בהלם. כמה מעריצים מסורים המסרבים לשחרר גילו שהצלקת שעל מצחו של הארי אינה ברק - אלא תנועת היד של קללת המוות "אבדה קדברה", אותה ניסה להטיל עליו וולדמורט.

חשבון הטוויטר Today Years Old, המלא בעובדות מפתיעות על דברים שמעולם לא חשבנו עליהם, טוען שגילה מידע נוסף על הקללה הממיתה ("אבדה קדברה") של וולדמורט שלפי הסיפור הותירה על מצחו של הארי את הצלקת. בפוסט נכתב: "הידעתם שהצלקת של הארי פוטר אינה ברק, אלא בעצם תנועה היד של אבדה קדברה?". לצד הטקסט שותפה גם תמונה של הצלקת של הארי וצילום מסך מתוך "ויקי הארי פוטר" המכיל מידע הנוגע לקללה הזדונית. צילום המסך מציג גם את תנועת היד הדרושה להטלת הקללה - תנועה הדומה בצורתה לצלקת של הארי. זה גם נשמע הגיוני, מאחר שזה הכישוף בו השתמש וולדמורט כדי להרוג את הוריו של הארי - וכתוצאה מכך הילד נותר עם הצלקת של הקללה הממיתה.

גיף הצלקת של הארי פוטר. Warner Bros,
הסיבה האמיתית לצלקת של הארי פוטר נחשפת/Warner Bros

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully