וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפה חריפה בליכוד נגד גנץ: "זה לא סוד שהוא תמיד היה מספר 2"

6.1.2019 / 11:04

כמה שרים מהליכוד התבטאו נגד הרמטכ"ל לשעבר ואמרו כי הוא מסתיר את עמדותיו השמאלניות. רגב: "הוא תמיד היה ברירת מחדל, הציבור הולך לקנות חתול בשק". לפי ההערכה, גנץ ימשיך לשמור השבוע על שתיקה

עריכה: ניר חן

בליכוד פתחו הבוקר (ראשון) במתקפה חריפה נגד הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, שמתמודד בבחירות במפלגת "חוסן לישראל", וכמה שרים התבטאו נגדו בראיונות בכלי התקשורת. השר לביטחון פנים גלעד ארדן אמר בראיון לגלי צהל כי "פה זה לא צבא - זו דמוקרטיה. גנץ לא יכול להתחמק מלהביע עמדות".

השר אופיר אקוניס אמר בראיון ל"כאן" כי לגנץ יש "עמדות שמאלניות המוסתרות. אולי הוא יגיד בריאיון האם רעייתו משתתפת באירועים של נשות ווטש במחסומים - הבית משפיע הכי הרבה על אדם ועל עמדותיו".

בנוסף אליהם, שרת התרבות מירי רגב אמרה כי גנץ תמיד היה במקום השני. "זה לא סוד שבני גנץ לא נבחר לאף תפקיד כי הוא נבחר בו ראשון, הוא תמיד היה ברירת מחדל. תמיד היא מספר 2 לסגן הרמטכ"ל ולרמטכ"ל", אמרה. "ובעיניי, הציבור הולך לקנות חתול בשק אם הוא לא מבקש מגנץ להביע את עמדתו".

"שמענו מה אמר דוח המבקר על גנץ בעניין צוק איתן, בקבינט. וזה פורסם שגנץ אמר שלמנהרות אין שום משמעות ויכולות. וואלה באמת? אני מבינה למה הוא שותק", הוסיפה רגב.

בחירות 2019 - עוד בנושא:
גנץ עונה למתקפת גלנט: "עם ישראל צריך שיח אחר ומנהיגות אחרת"
קרב הגנרלים: גלנט תוקף - "אלפי קצינים יודעים למה גנץ שותק"
יש עתיד פותחים את הדלת ללבני: "ראויה להתחבר אלינו"

הצבת ארונו של עמוס עוז, תיאטרון צוותא, בתל אביב 31 בצדמבר 2018. ניב אהרונסון
גנץ/ניב אהרונסון
ישיבת ממשלה, 6 בינואר 2019. אלכס קולומויסקי, אתר רשמי
"אלפי קצינים יודעים למה גנץ שותק". ישיבת הממשלה, הבוקר/אתר רשמי, אלכס קולומויסקי

את המתקפה על גנץ החל אתמול יואב גלנט, שמתכוון להתמודד בפריימריז בליכוד, ושיש לו היסטוריה צבאית עכורה עם גנץ מאז שמונה במקומו לרמטכ"ל ב-2011. גלנט אמר בשבתרבות בנס ציונה כי "אלפי קצינים יודעים למה גנץ שותק" וגרר תגובה ראשונה של מפלגתו של גנץ, חוסן לישראל, שמסרה כי "עם ישראל צריך שיח אחר, ממלכתיות ומנהיגות אחרת". עם זאת, גם השבוע גנץ צפוי להמשיך לשמור על שתיקה ולפי ההערכה רק בשבוע הבא ישיק רשמית את מפלגתו ואת הקמפיין.

ישיבת ממשלה, 6 בינואר 2019. אלכס קולומויסקי, אתר רשמי
"מבינה למה הוא שותק". רגב בישיבת הממשלה הבוקר/אתר רשמי, אלכס קולומויסקי
לו"ז בחירות 2019. אתר רשמי
לו"ז בחירות 2019/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully