וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ממשיך במתקפה: "מישהו יחזיר לכם את הבחירות?"

5.1.2019 / 20:55

ברקע הדיווחים על כוונת היועמ"ש להמליץ על כתב אישום נגדו, פרסם נתניהו סרטון בפייסבוק שבו אמר כי "לא מתחילים בשימוע לפני הבחירות אם לא מסיימים אותו עד הבחירות". באופוזיציה תקפו: "ראש ממשלת ישראל חושב שאנחנו בסעודיה"

לעמ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך במתקפה נגד הדיווחים על כוונת היועץ המשפטי לממשלה לפרסם החלטה על המלצה על כתב אישום לפני הבחירות. בסרטון שפרסם הערב (שבת) בחשבון הפייסבוק שלו אמר: "מישהו יכול להחזיר לכם את הבחירות?".

"אדם הולך ברחוב במדינה מזרח תיכונית. כתף תפורה, פרוטזה מדלדלת", אמר נתניהו בסרטון. "שואלים אותו: מה קרה? הוא אומר: 'הורשעתי בערכאה ראשונה בגניבה'. ומה קרה אחר כך? 'זוכיתי בערעור'. מישהו יכול להחזיר לו את היד? מישהו יכול להחזיר לכם את הבחירות?". בסיום דבריו חזר על אמירתו כי "לא מתחילים בשימוע לפני הבחירות אם לא מסיימים את השימוע עד הבחירות".

במקביל, סקר "פגוש את העיתונות" ששודר היום גילה כי 64% מהציבור סבורים כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט צריך לפרסם את הכרעתו בתיקי נתניהו לפני הבחירות, 22% מאמינים שהיועמ"ש צריך להמתין עם החלטתו ו-14% אינם יודעים.

בחירות 2019 - עוד בוואלה! NEWS:
גנץ עונה למתקפת גלנט: "עם ישראל צריך שיח אחר ומנהיגות אחרת"
קרב הגנרלים: גלנט תוקף - "אלפי קצינים יודעים למה גנץ שותק"
יש עתיד פותחים את הדלת ללבני: "ראויה להתחבר אלינו"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו במהלך טקס מינויו של נגיד בנק ישראל הנכנס  אמיר דורון 24 בדצמבר 2018. רויטרס
נתניהו/רויטרס

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד פרסם סרטון תגובה שבו אמר כי "ראש ממשלת ישראל חושב שאנחנו בסעודיה" וכי "אם למישהו יש כתב אישום - הוא לא יכול לרוץ לבחירות".

גם יו"ר התנועה ציפי לבני תקפה את נתניהו ואמרה כי "כיסא ראש הממשלה לא מחובר לגוף של נתניהו והניתוק הוא לא בניתוח אלא בבחירות. בחירות בהן יחליט הציבור איזה ראש ממשלה הוא רוצה שישב על הכיסא וראוי שאותו ציבור ישמע את דברי היועץ המשפט לממשלה".

בנוסף אליהם, ח"כ רויטל סויד (המחנה הציוני) אמרה כי "הסרטון ההזוי מבית היוצר של בלפור הוא הקדימון לשלב הבא במלחמה שהכריז נתניהו על מערכת אכיפת החוק. מבלי למצמץ, הוא מוכיח שהוא לא חלק מהמשחק הדמוקרטי ועבר לאיומים מפורשים על היועץ המשפטי לממשלה ושיבוש מהלכי משפט. אסור שאיומים עטופים בבדיחות ובחיוכים מתוסרטים יבלבלו אף אחד, הדמוקרטיה על סף תהום".

(עדכון ראשון: 20:27)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

סרטון התגובה של לפיד:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully