וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאמינה בלפיד": ראש אכ"א לשעבר אורנה ברביבאי הצטרפה ליש עתיד

1.1.2019 / 11:01

ברביבאי, שהשתחררה מצה"ל בשנת 2014, הייתה האישה הראשונה שקיבלה דרגת אלוף. מאז שחרורה, מעורבת בפעילויות חינוכיות, אקדמיות וציבוריות. היא הצטרפה למפלגה בראשות לפיד בבחירות הקרובות, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! NEWS

צילום: שלומי גבאי, עריכה: שניר דבוש

ראש אכ"א לשעבר אלוף (במיל') אורנה ברביבאי הצטרפה הבוקר (שלישי) למפלגת יש עתיד ותתמודד במסגרתה בבחירות הקרובות - כפי שפורסם לראשונה בוואלה! NEWS. לדברי לפיד, ברביבאי מיועדת לתפקיד שרה בכירה בממשלה הבאה. "בחרתי ביש עתיד בעיקר בגלל ההזדהות שלי עם הערכים שהיא חרתה על דגלה והעשייה הממלכתית ואחראית אני מאמינה ביכולתו של לפיד להיות אלטרנטיבה לשלטון הקיים", אמרה.

ברביבאי פרשה מצה"ל בשנת 2014, והייתה האישה הראשונה שכיהנה בדרגת אלוף. מאז שחרורה, היתה מעורבת בפעילויות חינוכיות, אקדמיות וציבוריות. "אתגרי הביטחון הרבים עימם אנחנו נדרשים להתמודד, מצריכים צבא חזק ומרתיע כפי שאכן יש לנו, אך כח בלבד אינו מספיק", אמרה ברביבאי. "נדרשת מנהיגות אמיצה ורצון אמיתי לתרגם את היתרון הבטחוני המובהק שלנו, לשיפור יכולת ההרתעה ולקדום הסדרים מדיניים בראיה אסטרטגית ארוכת טווח".

בחירות 2019 - עוד בוואלה! NEWS:
"פרלמנטר מעולה": ח"כ דב חנין פורש מהכנסת אחרי יותר מעשור
עובר לליכוד: גלנט הודיע לכחלון על פרישתו מכולנו ומתפקיד השר
במערכת הפוליטית תוקפים את נתניהו: "איבד את הבלמים"

אורנה ברביבאי מצטרפת ל"יש עתיד", בית סוקולוב, 1 בינואר 2019. שלומי גבאי
מצטרפת ליש עתיד. ברביבאי ולפיד/שלומי גבאי

לפיד הציג את ברביבאי ואמר כי "אני לא מכיר הרבה אנשים עם ביוגרפיה כמו של אורנה. חיים שלמים של תרומה לבטחון ותרומה לחברה הישראלית. חיים שלמים של ערכים ונתינה ומנהיגות אורנה מצטרפת לצמרת הנבחרת הטובה ביותר בפוליטיקה הישראלית. הנבחרת שאיתה אפשר לנצח בחירות. הנבחרת שאיתה אפשר, יום אחרי הבחירות, להתחיל לנהל את המדינה לא לטובת הפוליטיקאים, אלא לטובת הילדים שלנו".

במסיבת העיתונאים לרגל הצטרפותה של ברביבאי, התייחס לפיד גם לפיצול המחנה הציוני ואמר "זה מוכיח שיש עתיד זו המפלגה היחידה שיכולה לתת תשובה אמיתית לליכוד. אצלנו אין זעזועים אלא רק מצטרפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully