וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הילדה היפה ביותר בעולם" כבר בת 17- ושוב זכתה בתואר

31.12.2018 / 12:36

תילן בלונדו מוכיחה שוב שאין לה מתחרים. הנערה היפהפיה שעלתה לכותרות בגיל 10 בעקבות השתתפותה בהפקת אופנה סמי פרובוקטיבית ודגמנה על המסלול כבר כשהייתה בת 4 - זוכה השנה בפעם השנייה בתואר הנערה היפה ביותר בעולם (למקום השלישי הגיעה ישראלית)

תילן בלונדו בפרסומת/court métrage Thylane Blondeauhttps

ככה זה כשמתחילים קריירה בגיל 4. הדוגמנית הצעירה תילן בלונדו שלוהקה בגיל 4 בידי ז'אן פול גוטייה למסלולי התצוגות של בית האופנה הנושא את שמו, זכתה שנתיים לאחר מכן בתואר "הפנים היפות ביותר" של מבקרי TC Candler וכעשור אחרי עושה את זה שוב, כשהיא רק בת 17, וקוטפת בפעם השנייה את התואר המוערך אותו חלקו בעבר גם ניקול קידמן וגווינת' פאלטרו.

תילן צועדת על מסלול הדוגמנות מאז שלמדה לדבר בערך, אבל את הכותרות הראשונות שלה עשתה כשהייתה בת 10 והצטלמה להפקת אופנה שנויה במחלוקת של מגזין ווג פריז ב-2011. הצבתה במרכז הפקת אופנה פולמוסית, כשהיא לבושה בביגוד של נשים בשלות וסמי פרובוקטיביות (ביגוד נוצץ וחשוף, איפור כבד ונעלי עקב) הציתה בזמנו דיון סוער בסוגיית המיניות של ילדות ובנות עשרה בתעשיית האופנה. בגיל 14 הצטלמה לגיליון של מגזין טין ווג, האח הצעיר של ווג ארה"ב והשתתפה בקמפיינים של המותגים ראלף לורן ולקוסט. שנה לאחר מכן, בתם של כדורגלן העבר פטריק בלונדו ושדרנית הטלוויזיה שהפכה למעצבת אופנה ורוניקה לוברי, הצטרפה לסוכנות הדוגמנות היוקרתית IMG, המייצגת בין השאר את ג'יזל בונדשן, לארה סטון וג'ואן סמולס. לפני כשנה היא חתמה עם חוזה דוגמנות רציני ראשון כפרזנטורית החדשה של חברת הקוסמטיקה לוריאל - והפכה לנציגתם הגלובלית הצעירה ביותר אי פעם. תילן צברה רזומה של דוגמניות מנוסות בגיל בו נשים רק פוצחות בקריירת הדוגמנות שלהן.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

שש שנים אחרי: "הילדה היפה בעולם" נכנסת לליגה של הגדולים

לכתבה המלאה

השנה הדוגמנית הצרפתייה בת ה-17 כבשה פסגה נוספת וזכתה בתואר הפנים היפות של TC Candler בראש רשימה של 100 דוגמניות נוספות, כשגם ישראל זכתה לייצוג מכובד במקום השלישי עם נציגתנו יעל שלביה והיא לא הישראלית היחידה ברשימה, כשגל גדות הגיעה למקום ה-38.

"רשימת המבקרים העצמאיים השנתית", TC Candler, נוסדה ב-1990 וזכתה להאדה רבה בשלושת העשורים האחרונים. היא מתגאה ב-750 מיליון לייקים ו-1.4 מיליון עוקבים ומנויים באינסטגרם ובערוץ היוטיוב שלה. בשנים שעברות היו אלה מישל פייפר, מג ראיין, סופי מרסו, ניקול קידמן וגווינת' פאלטרו שזכו לתואר אותו קטפה השנה תילן.

המבקרים המוערכים, שבכל שנה נופלת עליהם המשימה לדלל את רשימת הכוכבים העולים ל-100 נבחרים, טוענים שזו תחרות היופי שמייצגת גיוון באופן המשמעותי ביותר מבין התחרויות הקיימות. הוכחה לכך נמצאת ברביעייה הראשונה: למקום השני הגיעה הזמרת מטייוואן, טזויו, למקום השלישי הדוגמנית הישראלית יעל שלביה ולמקום הרביעי השחקנית האמריקאית-פיליפינית ליזה סוברנו (שהגיעה למקום הראשון בשנה שעברה). באתר התחרות נכתב: "שלא כמו שאר דירוגי היופי השנתיים הנפוצים, רשימת 100 הפנים היפים ביותר אינה תחרות פופולרית ובהחלט לא מכוונת למדינה ספציפית. הרשימה מנסה להרחיב את דעת הקהל במקום לשקף אותה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונותיה של תילן בלונדו שעוררו סערה/מערכת וואלה!, צילום מסך
ילדות בהפקת Cadeaux של ווג פריז, ינואר 2011. Sharif Hamza,
בת 10 באיפור כבד ונעלי עקב/Sharif Hamza

סרטון הזכייה של תילן זכה תוך יומיים לשתי מיליון צפיות. הזוכה, שבשנה שעברה הגיעה למקום השני בתחרות, פנתה לאינסטגרם כדי להודות למעריציה על התמיכה: "אני פשוט לא מאמינה... תודה לכם @tccandler ולכל מי שהצביע. מעולם לא חשבתי שאהיה מספר אחת!! אני מודה לכולכם - אני מקווה שעוברים עליכם חגים מהנים ושאתם מבלים את חג המולד עם משפחותיכם... מוסרת כל טוב לכולכם, בהמון אהבה". הפוסט צבר יותר מ-80 אלף לייקים, גם שם עוקביה דאגו לפרגן. "מזל טוב תילן! זה באמת מגיע לך. את הבחורה היפה ביותר ביקום ואני ממש שמחה שזכית בפרס הזה", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "זה מגיע לך. את מלכה והמלאך של כולנו. אני מאוד גאה בך. תמיד האמנתי שאת יכולה לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully