וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקד לפני בנט: הלוגו של מפלגת "הימין החדש" נחשף

30.12.2018 / 17:54

פחות מיממה לאחר שהשרים נפתלי בנט ואיילת שקד הכריזו על פרישתם מסיעת הבית היהודי, נחשף הסמל של רשימתם. בלוגו שמורכב מצבעי כחול ותכלת, מוזכר שמה של איילת שקד לפני בנט, זאת לאחר שהצהירו על הנהגה משותפת

צילום: יותם רונן

הסמל של רשימת הימין החדש בראשות השרים נפתלי בנט ואיילת שקד נחשף היום (ראשון), תוך פחות מיממה מאז שהכריזו על פרישתם מסיעת הבית היהודי. הלוגו, מורכב ממגן דוויד שמשולשיו פוצלו באמצעות חלוקה לצבעי כחול ותכלת. בתחתית הסמל צוין כי המפלגה הינה בראשות שקד ובנט, זאת לאחר שאמש הכריזו השניים על הנהגה משותפת. במפלגה אומרים שבנט עומד בראש הרשימה אף שראשותה משותפת בפועל.

הבוקר אישרה ועדת הכנסת את בקשת הפיצול של השניים, אליהם הצטרפה גם ח"כ שולי מועלם-רפאלי מ"הבית היהודי". לפי הבקשה של השלושה, המפלגה החדשה נקראת צל"ש והסיעה בכנסת תקרא "הימין החדש".


בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
להתראות סמוטריץ', שלום לפיצול בימין: ההימור של "הימין החדש"
בנט ושקד מקימים מפלגה חדשה: "הבית היהודי איבד את כוח ההשפעה"

לוגו - מפלגת הימין החדש. אתר רשמי
הלוגו נחשף. הימין החדש/אתר רשמי

בקשתם של השלושה תאפשר להם לקבל מהכנסת מקדמת מימון לבחירות בסך כשלושה מיליון שקלים, וכן ישאירו מאחוריהם חוב ענק המוערך בכ-22 מיליון שקלים. החוק קובע כי אם שליש מסיעה פורש ממפלגה עד שלושה ימים מאישור החוק לפיזור הכנסת, הרי שהיא פטורה מהחובות של המפלגה. גורמים ב"הבית היהודי" תבעו היום שבנט ושקד ייקחו על עצמם חלק מחובות המפלגה אך הם לא מחויבים לעשות זאת.

עוד באותו נושא

סקר וואלה! NEWS: כמה מנדטים שווה המפץ בימין של בנט ושקד?

לכתבה המלאה
איילת שקד ונפתלי בנט בהצהרה מיוחדת, בחירות 2019, מפלגת הימין החדש, 29 דצמבר 2018. ראובן קסטרו
"בנט בראש". מסיבת העיתונאים, אמש/ראובן קסטרו

אמש, בעת ההכרזה על היפרדותם מהבית היהודי והקמת הרשימה החדשה, אמרו השניים כי "המפלגה החדשה תהיה שווה עם שותפות אמיתית בין דתיים וחילונים". בנט ושקד אמרו כי הם מציעים "שותפות אמיתית כמו באוהל בטירונות, כמו בליל הסדר בפסח, לא רק שותפות פוליטית". עוד הוסיפו כי המפלגה תהיה "מפלגת הימין החדשה" שתתמוך בארץ ישראל, נגד מדינה פלסטינית ונגד שחרור מחבלים. "אני אומר בצורה הכי ברורה: לו לפני 13 שנה, הייתה קיימת המפלגה הזו - ההתנתקות לא הייתה מתרחשת", קרא בנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully