וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ננהר לקלפיות ונגדיל את כוחנו": ברשימה המשותפת מתכוננים לבחירות

29.12.2018 / 9:23

עם פיזור הכנסת החלו המפלגות המרכיבות את הרשימה המשותפת במפגשים וגישושים קדחתניים כהכנה למערכת הבחירות. אף על פי הביקורות, חילופי הכסאות ומלחמות האגו, חברי הסיעה משוכנעים כי סוס מנצח לא מחליפים. "הצורך ברשימה המשותפת גדול יותר היום מאשר כשנוסדה"

עריכה: תומר לוי

"הרשימה המשותפת היא סיפור הצלחה", אומר לוואלה! NEWS ח"כ ג'מאל זחאלקה. סוס מנצח לא מחליפים, ודבר אחד משותף לכל חברי הסיעה - הרשימה על סך מרכיביה תתמודד שוב גם בבחירות הקרובות. לפני ארבע שנים בלבד לא מעט קולות הטילו ספק ביכולתה ובכוונותיה לשרוד יותר מכמה חודשים, אך מהקדנציה הזו היא יוצאת מחוזקת ומקווה לגדול בייצוגה בכנסת הבאה. מסתמן שחבריה היו מוכנים לחתום כבר היום על תעודת ביטוח ל-13 המנדטים שהיו לה בכנסת ה-20, אחרי שזכתה בכ-450 אלף קולות, עם זאת, הסקרים של השבוע מראים נסיגה ל-10-11 מנדטים.

כל המפלגות המרכיבות את הרשימה המשותפת החלו בימים האחרונים במפגשים וגישושים קדחתניים כהכנה למערכת הבחירות. אתמול (שישי) התכנסו בחיפה בכירי חד"ש לראשונה מאז פיזור הכנסת, לגיבוש מתווה פעולה לקראת הבחירות לכנסת הבאה. "החברים שומעים לציבור, ורובו רוצה להמשיך עם המשותפת ולכן גם אם מישהו חושב על הליכה עצמאית הוא יבדוק את האפשרות מבלי להצהיר על זה", הסביר סמי עלי, יועץ פרלמנטרי בבל"ד.

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה במטה בנצרת, מרץ 2015. יותם רונן
סיפור הצלחה. חברי הרשימה המשותפת חוגגים לאחר בחירות 2015/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully