וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועץ האסטרטגי שעצבן את נתניהו ינהל שוב את הקמפיין של כחלון

27.12.2018 / 12:05

פרסום ראשון: ליאור חורב, שייעץ למשטרה ולמפכ"ל היוצא אלשיך וספג ביקורת מצד הליכוד ונתניהו, יעמוד בראש קמפיין הבחירות של שר האוצר כחלון. הוא ניהל את קמפיין המפלגה גם במערכת הבחירות הקודמת וכעת הוחלט בכולנו לחדש עמו את הקשר

צילום: אבי כהן, עריכה: שניר דבוש

היועץ האסטרטגי ליאור חורב ינהל את קמפיין מפלגת כולנו בראשות שר האוצר משה כחלון בבחירות הבאות - כך נודע לוואלה! NEWS. חורב, אחד היועצים האסטרטגיים הפוליטיים הוותיקים שעבד בעבר עם אריק שרון וקדימה, כבר עבד צמוד לכחלון וכולנו במערכת הבחירות הראשונה של המפלגה ב-2015 וכעת הוחלט לחדש איתו את הקשרים. בשנתיים האחרונות חורב עמד במרכז סערה ציבורית לאחר שנודע כי הוא מייעץ למשטרה ולמפכ"ל לשעבר רוני אלשיך - וספג ביקורת קשה בליכוד ובסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו שהאשימו אותו בהדלפות פוליטיות ומגמתיות.

כחלון השיק את קמפיין הבחירות של כולנו השבוע, ובבוקר שלאחר ההחלטה על הקדמת הבחירות פורסמה מודעת ענק שעטפה את שער "ישראל היום", והתפרסמה אתמול גם בשער "כלכליסט". לפי ההערכה, עלות המודעה, שעליה התנוססה תמונתו של כחלון עם הכיתוב "ישראל בוחרת כחלון" היא כמאה אלף שקלים.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
הרמטכ"לים ירוצו ביחד? גנץ ויעלון במגעים לחבירה לקראת הבחירות
בדרך לבחירות: חוק פיזור הכנסת אושר בקריאה שנייה ושלישית
סערה בוועדת הכנסת: ח"כ חזן כינה את ח"כ תמנו שטה "עולת מחמד"

ליאור חורב. הארץ, מערכת וואלה! NEWS
יוביל את קמפיין כולנו. חורב/מערכת וואלה! NEWS, הארץ

אתמול פורסם בוואלה! NEWS כי יש עתיד ויאיר לפיד צפויים להיעזר בשירותיו של הפרסומאי והיועץ האסטרטגי רמי יהודיחה, שניהל את קמפיין הבחירות של הליכוד בבחירות הקודמות. יהודיחה, שעומד בראש משרד הפרסום Lead, שימש ב-2015 כפרסומאי ואסטרטג ראשי של הליכוד ונתניהו. במערכת הבחירות המוניציפליות הוא הוביל שורה של קמפיינים מנצחים - כמו זה שהביא לניצחון של משה ליאון בראשות עיריית ירושלים, וכן את הקמפיין של אסף זמיר לראשות עיריית תל אביב לאחר שליווה את מפלגתו של זמיר, מפלגת רוב העיר, בשלוש מערכות הבחירות האחרונות בתל אביב.

עוד באותו נושא

הנשק של לפיד מול נתניהו: הקמפיינר שהוביל לנצחון הליכוד ב-2015

לכתבה המלאה
ההישגים של כולנו. אתר רשמי
מתוך הקמפיין של כולנו בעיתונות/אתר רשמי

יהודיחה אינו איש הקמפיין היחיד שעבד עם נתניהו בעבר ויעבוד במערכת הבחירות הזו עם אחד מיריביו. כפי שפורסם בוואלה! NEWS גם שלמה (מומו) פילבר, מקורבו של נתניהו לשעבר ששימש כראש מטה הבחירות בליכוד ב-2015 ומאז הפך לעד מדינה, קיים בשבועות האחרונים מגעים עם ראשי הבית היהודי, נפתלי בנט ואיילת שקד, בהם נידון שיתוף פעולה בבחירות הבאות, בדגש על הבאת קהלים חדשים מהציבור הדתי וניתוח סביבת הפעולה של נתניהו, שעמו פילבר עבד במשך יותר מ-20 שנה.

משה כחלון בישיבת כולונו, כנסת, ירושלים 26 בנובמר 2018. ראובן קסטרו
חידש קשרים. כחלון/ראובן קסטרו
לו"ז בחירות 2019. אתר רשמי
לו"ז בחירות 2019/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully