וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא שולל שום דבר": הפוליטיקאים ששוקלים לשוב למסדרונות הכנסת

חבר הכנסת לשעבר ינון מגל קיבל לטענתו הצעות מארבע מפלגות שונות ושוקל את צעדיו. לעומתו רג'א זעאתרה, שלאחרונה פרש ממינויו כסגן ראש עיריית חיפה מעדיף לשרת את תושבי העיר הערביים. ראש מועצת ירוחם לשעבר מיכאל ביטון נחשב לסחורה חמה ומנהל מגעים עם גנץ ולוי אבקסיס

צילום: אבי כהן, עריכה: תומר לוי

"אני עוד לא מצטרף לפוליטיקה, אבל לא שולל שום דבר", אמר ינון מגל, שהיה ח"כ בסיעת הבית היהודי בכנסת ה-20, לוואלה! NEWS. "אני יכול לומר לך שקיבלתי הצעות מארבע מפלגות שונות ב-24 השעות האחרונות. כן, כולן ממפלגות ימין. במהות לא הרבה השתנה מאז שעזבתי את הפוליטיקה. אולי השיח יותר ישיר, יותר דוגרי. לדבריו, בסקר שפורסם בוואלה! NEWS רואים רק "ביבי, ביבי, ביבי. גנץ ויעלון לא משנים שום דבר: ביבי-ביבי-ביבי".

עוד הוסיף כי "עד שהשמאל לא יתעורר מחלום העוועים של הקמת בית לאומי לעם מומצא בארץ ישראל, אין לו כל סיכוי לחזור לשלטון. הסקרים מצביעים על זה והבחירות יוכיחו את זה". לדבריו, "אפשר ללמוד מהנסיון בכל מקום ממנו נסוגנו, לבנון, עזה, מהיציאה מהערים ביהודה ושומרון - רק עוסקים שם באיך להשמיד אותנו". הוא אומר כי "לכן, אין שום סיכוי שאנשים ברי דעת ייתנו את קולם למי שרוצה לסגור איתם משהו". עוד הוסיף כי "רואים כבר בסקרים ונראה את זה בבחירות - לא משנה ביבי עם כתב אישום או לא, והשאלה היא לא 32 או 33 או 34 מנדטים לליכוד - בשורה התחתונה הימין ייקח, ובגדול".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
סקר וואלה! NEWS: נתניהו שומר על כוחו - גם אם גנץ מצטרף להתמודדות
גבאי הציע לבני גנץ את ראשות המחנה הציוני - הרמטכ"ל לשעבר סירב
מחוק הפורנו ועד חוק הגיוס: כל ההצעות שכבר לא יאושרו

ינון מגל – מוסר הצהרה לתקשורת 25 ינואר 2016. דוד קורן
"לא הרבה השתנה". מגל/דוד קורן

במקום סגן ראש עיריית חיפה חבר כנסת?

רג'א זעאתרה, חבר מועצת חיפה שפרש ממינויו כסגן ראש עיריית חיפה בעקבות הביקורת כלפיו, הכחיש את השמועות על התמודדותו הצפויה בבחירות הכלליות באחד המקומות שישוריינו לחד"ש ברשימה המשותפת. "שלבי שהירה ואני נבחרנו לעיריית חיפה. כל עוד אין החלטה אחרת במפלגה אני נשאר בחיפה", אמר לוואלה!NEWS, אבל הוסיף שימלא כל שליחות בשם המפלגה. "זה ברור, אבל נטיית לבי היא להישאר בחיפה ולעבוד למען אלפי האנשים הערבים והיהודים שהצביעו, תמכו והאמינו בי. זו לא החלטה אישית שלי, יש מפלגה, יש מוסדות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רג'א זעאתרה, סגן ראש עיריית חיפה המיועד. יואב איתיאל
"אני נשאר בחיפה". זעאתרה/יואב איתיאל

ראש מועצת ירוחם לשעבר, מיכאל ביטון, החליט לפני כשבוע לפרוש מתפקידו כיושב ראש מפלגת "אחי ישראלי". ביטון, שהיה ממייסדי המפלגה יחד עם בתו של הרב עובדיה יוסף, עדינה בר שלום, סבור כי חייבים להתאחד עם מפלגות אחרות ולא לרוץ לבחירות לבד. ראש המועצה לשעבר, שנחשב "סחורה חמה" בפוליטיקה, מנהל בתקופה האחרונה מגעים עם כמה אישים בהם הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ ועם וחברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס, במטרה לאחד את הכוחות החדשים והישנים לריצה משותפת בבחירות.

ראש המועצה המקומית ירוחם מיכאל ביטון, אוקטובר 2016. לירון מולדובן, מערכת וואלה! NEWS
סחורה חמה. ביטון/מערכת וואלה! NEWS, לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully