וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבאי הציע לבני גנץ את ראשות המחנה הציוני - הרמטכ"ל לשעבר סירב

בחדשות עשר דווח כי מקורבים ליו"ר המחנה הציוני טענו שהתפקיד הוצע לגנץ לקראת התמודדות בבחירות הקרובות, אולם הוא דחה את ההצעה. גבאי בתגובה: "היום לכולם ברור שהבחירות הן בין גבאי לנתניהו"

אתר רשמי

יושב ראש המחנה הציוני, אבי גבאי, הציע לרמטכ"ל לשעבר בני גנץ את ראשות המפלגה, כך פרסם היום (שלישי) הפרשן הפוליטי של חדשות עשר, רביב דרוקר. לטענתו, גבאי אמר את הדברים למקורביו ואף הוסיף שגנץ סירב להצעה.

בשלב זה גנץ שומר על עמימות בכל הנוגע להתמודדותו בבחירות הקרובות, אולם אם הבחירות היו נערכות היום, וגנץ היה בוחר להתמודד בראש רשימה עצמאית, סקר וואלה! NEWS ומכון פאנלס פוליטיקס קובע כי הוא היה זוכה ל-14 מנדטים. סקר נוסף קובע שאיחוד כוחות מעניק למחנה הציוני בראשות גנץ 26 מנדטים, אולם עדיין המפלגה אינו עוברת את הליכוד שזוכה בתרחיש כזה ל-31 מנדטים.

בעקבות הקדמת הבחירות גבאי הכריז אמש כי "הבחירות הללו הן ביני לבין נתניהו". עוד הוסיף כי "אני מודע לכובד האחריות של ראש ממשלת ישראל וכראש ממשלה אני אוביל את מדינת ישראל לעתיד טוב יותר. לעתיד של שינוי, לעתיד של אחדות ולעתיד של תקווה ואמונה שאפשר לשנות".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
ריבלין: אין לי מושג איזה הבהרות נתניהו דרש על חוק גדעון סער
עם יאיר לצדו ובלי עזרה מבחוץ: נתניהו מתניע את המרוץ לבחירות
מחוק הפורנו ועד חוק הגיוס: כל ההצעות שכבר לא יאושרו

אבי גבאי  בישיבת סיעת המחנה הציוני, 24 בדצמבר 2018. אבי כהן
"אמונה שאפשר לשנות". גבאי/אבי כהן

בתגובה לפרסום בחדשות עשר, נמסר מטעמו של גבאי: "אבי גבאי הוא יו"ר המחנה הציוני והמועמד מטעמה לראשות הממשלה. היום לכולם ברור שהבחירות הקרובות הן בין אבי גבאי לבנימין נתניהו ואנחנו ננצח".

עוד באותו נושא

סקר וואלה! NEWS: נתניהו שומר על כוחו - גם אם גנץ מצטרף להתמודדות

לכתבה המלאה
בני גנץ. אור גפן,
שומר על עמימות. גנץ בשבוע שעבר/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully