וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תראו איך גיזמו גדל: כך נראים היום כוכבי "גרמלינס"

30.12.2018 / 0:05

34 שנים חלפו מאז אחד מסרטי האימה הקומיים המצליחים בכל הזמנים, "גרמלינס", עשה את הופעת הבכורה שלו על המסך הגדול. יצאנו לבדוק לאן נעלמו בילי פלצר וחברתו קייט מאז הצילו את העולם מהיצורים הירקרקים - וגילינו שאחת הדמויות בסרט הפכה לשחקן מוכר שכולנו מאוד אוהבים

Warner Bros.

לרגל השקת ליין חדש של בובות "גרמלינס" לחג המולד (המתנה המושלמת), ניסינו לבדוק מה עלה בגורל כוכבי סרט חג המולד שובר הקופות מ-1984. כן, 34 שנים חלפו מאז הסרט הראשון (מבין השניים) עשה את הופעת הבכורה שלו בבתי הקולנוע והוא עדיין חקוק לנו היטב בזיכרון. למי שבכל זאת הספיק לשכוח, הסרט עוקב אחר ממציא כושל שהביא לבנו מתנת חג מולד מקשיש סיני: יצור מתוק למראה ששמו גיזמו. הבן, בילי פלצר (אותו מגלם זק גליגאן) מתבקש לשמור על גיזמו ולהקפיד על שלושה כללים חשובים: אין להניחו בקרבת מים, אין לחשוף אותו לאור ואין להאכילו אחרי חצות. כאשר כל ההוראות בערך מופרות, גיזמו מצמיח מגופו יצורים מגעילים ושטניים ההופכים לאיום על תושבי העיירה האמריקאית השלווה. בילי וחברתו קייט (אותה מגלמת פיבי קייטס) יוצאים יחד להציל את העיירה מפני הגרמלינס המרושעים ועושים זאת - פעמיים.

מאז "גרמלינס 2" שיצא ב-1990 נעלמו עקבותיהם של זק ופיבי - אז ניסינו לבדוק מה עלה בגורלם ואיך הם נראים היום, שלושה עשורים אחרי. הופתעו לגלות שאחת הדמויות בסרט הפך לשחקן מוכר שכולנו מאוד אוהבים היום. תכף גם נגלה לכם מי הוא.

גרמלינס. מתוך הסרט "גרמלינס", אתר רשמי
גם גיזמו גדל מאז, בסנטימטר/אתר רשמי, מתוך הסרט "גרמלינס"

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

קשה לצפייה: בחיים לא תאמינו מה עושה היום דיוויד ארקט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully