וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלי קונצים": יעלון הכריז על הקמת מפלגה חדשה

25.12.2018 / 13:51

שר הביטחון הרמטכ"ל לשעבר בוגי יעלון הודיע על הקמת מפלגה בראשותו. "אני יוצא לדרך בראש מפלגה. כל חיי הייתי החייל של המדינה, אני קורא לכם להיכנס יחד איתי". הוא הבטיח כי בקרוב יציג את רשימתו לציבור

עריכה: תומר לוי

שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, משה בוגי יעלון, הודיע היום (שלישי) על הקמת מפלגה בראשותו. בסרטון שפרסם בפייסבוק אמר: "הבטחתי ואני מקיים, אני יוצא לדרך בראש מפלגה. זאת תהיה מפלגה בלי קונצים. כל חיי הייתי החייל של המדינה, אני קורא לכם להיכנס יחד איתי". בדבריו קרא לחבירות ולשילובי כוחות במטרה "להציג אלטרנטיבות לשלטון המדינה".

יעלון הודיע כי בקרוב יציג גם את הרשימה שלו לציבור בה "תמצאו את ארץ ישראל הטובה, הערכית ונקיית הכפיים. נשים וגברים עתירי ניסיון ועשייה שתוכלו לסמוך עליהם ולתת בנו אמון". במקביל להצהרתו, יעלון מקיים בחודשים האחרונים מגעים גם עם שחקנים אחרים בגוש המרכז שמאל בהם נידונו שיתוף פעולה או חבירה כמו יאיר לפיד ואהוד ברק.

לקריאה נוספת בנושא
בחירות 2019: ועדת השרים לחקיקה אישרה את החוק לפיזור הכנסת
מהגיוס ועד החקירות: כך סיימה הקואליציה את חייה בקצב אירועים מסחרר
הולכים לבחירות באפריל: ראשי הקואליציה החליטו לפזר את הכנסת

הראיון המרכזי עם יעקב אילון ומשה יעלון וואלה TALK 5.7.18. ראובן קסטרו
יוצא לדרך כראש מפלגה. יעלון/ראובן קסטרו

במקביל, גם ח"כ אורלי לוי אבקסיס צפויה להכריז בימים הקרובים על המפלגה החדשה שבראשה היא מתכוונת לעמוד, והרמטכ"ל לשעבר בני גנץ צפוי להודיע בתחילת השבוע הבא על תוכניותיו הפוליטיות. לפי ההערכה במערכת הפוליטית שלושת המפלגות עשויות בסופו של דבר לחבור ביחד לריצה משותפת ברשימה אחת.

  • עוד באותו נושא:
  • משה יעלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully