וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת ההגנה הישראלית "חץ דורבן" נבחרה לשימוש בצבא ארה"ב

22.12.2018 / 11:41

ועדת הפיקוח העליונה של צבא היבשה האמריקני לאישור תכניות הודיעה שבחרה להכניס את המערכת לנגמ"שי "ברדלי" האמריקניים. "חץ דורבן" משתמשת בחיישנים אלקטרו-אופטיים, במכ"ם מעקב, משגרים ואמצעי נגד כדי לנטרל איומים במרחק בטוח מהרכב הקרבי המוגן

נגמ"ש "ברדלי". אלביט מערכות, אתר רשמי
נגמ"ש "ברדלי/אתר רשמי, אלביט מערכות

ועדת הפיקוח העליונה של צבא היבשה האמריקני לאישור תכניות הודיעה כי בחרה להכניס את מערכת ההגנה האקטיבית הישראלית "חץ דורבן" לנגמ"שי "ברדלי" האמריקניים. חברת "אלביט מערכות" ותע"ש מערכות, שפיתחו את המערכת, יפעלו בשיתוף פעולה עם החברה האמריקנית "ג'נרל דיינמיקס חימוש ומערכות טקטיות" (GD-OTS) כדי להכניס את המערכת לנגמ"שים.

מערכת "חץ דורבן" משתמשת בחיישנים אלקטרו-אופטיים, במכ"ם מעקב, משגרים ואמצעי נגד כדי לנטרל איומים במרחק בטוח מהרכב הקרבי המוגן. המערכת מספקת כיסוי של 360 מעלות עבור איומים מטווח קצר הן בשטח פתוח והן בסביבה עירונית.

לקריאה נוספת:
"כולם היו מזועזעים": השיחה שבה טראמפ החליט לסגת מסוריה במפתיע
האלימות במגזר הערבי במגמת עלייה: "כמו חצר אחורית"
ספינות איראניות ירו טילים ליד נושאת מטוסים אמריקנית במפרץ הפרסי

נגמ"ש "ברדלי". אלביט מערכות, אתר רשמי
נגמ"ש "ברדלי"/אתר רשמי, אלביט מערכות

"אנו נרגשים לעבור לשלב הבא ולהביא את יכולותיה הנרחבות של מערכת ההגנה האקטיבית לנגמשי ה-'ברדלי'", ציין סטיב אלג'ין, סמנכ"ל והמנהל הכללי של תחום מערכות נשק ופלטפורמות בחברת "ג'נרל דיינמיקס". אלג'ין הוסיף שבחברתו "מצפים להמשך העבודה המשותפת עם הצבא בקידום טכנולוגיה חשובה זו ובשיפור יכולות האינטגרציה בפלטפורמות רבות של הצבא".

יהודה ורד, סמנכ"ל בכיר ומנכ"ל חטיבת יבשה של "אלביט מערכות" אמר בתגובה להודעה כי "אנו גאים לתמוך בצבא היבשה של ארצות הברית ולשתף פעולה עם 'ג'נרל דיינמיקס' באספקת 'חץ דורבן' - מערכת הגנה מתוחכמת המנטרלת מגוון רחב של איומים ומשפרת את היכולות של מגוון פלטפורמות משוריינות של הצבא היבשה האמריקני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully