וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הגולש שנפצע קשה, חזר ו"שבר את שיא העולם" באותו החוף

18.12.2018 / 7:00

האם זה הגל הגבוה בכל הזמנים? טום באטלר סבור שהוא שבר את שיא גינס כשגלש על הגל הגבוה אי פעם, באותו מקום בו כמעט נהרג: "זה היה מטורף, כמו לברוח משור זועם"

אתר רשמי

הגולש הבריטי טום באטלר טוען שהוא שבר את שיא העולם אחרי שגלש בהצלחה על הגל הגבוה בכל הזמנים לפני מספר ימים בנאזרה בפורטוגל. נאזרה ידוע בקרב חובבי הגלישה כאתר עם גלים מפלצתיים, ולא פעם כבר דווח על שיאי עולם חדשים בחוף המפורסם מפורטוגל.

עם זאת, כעת באטלר בן ה-29 טוען שהוא גלש על גל בגובה של יותר מ-30 מטר, כשהשיא הקודם שייך לברזילאי רודריגו קושה, שנקבע בשנה שעברה, כמובן בנאזרה - כ-25 מטר.

באטלר, שהגדיר את החוויה על הגל העצום כ"בריחה משור זועם", ייאלץ לחכות לאישור רשמי מה-WSL, שתכריז על הזוכה בתואר "הגל הגדול" באפריל 2019, שם גם יאושר אם אכן שבר את השיא העולמי, בשיתוף עם ספר השיאים של גינס.

"המהירות, מעולם לא הרגשתי דבר כזה", סיפר, "זה היה מטורף, עשיתי הכל רק בשביל לשמור על איזון ושיווי משקל. ברגע הזה האימונים באים לידי ביטוי. לדעתי גובה הגל היה פי 20 מגובה שלי, אבל לא באמת ראיתי את הגודל שלו, כי רק התרכזתי במה שמצפה לי. זה כמו לברוח משור זועם, אתה לא עוצר כדי לחשוב כמה הוא שוקל - אם יצרת איתו קשר עין, כבר נכשלת. זה היה גל מפלצתי, זה בטוח. הרבה עיתונאים וצלמים שנמצאים פה באופן קבוע אמרו לי שזה גבוה יותר מהשיא הקודם".

אגב, באטלר בעבר כבר נפצע בצורה לא קלה באותו חוף בשנת 2016, אז אושפז בבית חולים עם נזקים בריאות ודימום כבד מאוזנו אחרי שהתרסק על גל עצום אחר. "לא היו לי ספקות", הוא אמר על החזרה לחוף, שבו נפצע בגל נמוך בהרבה. לדבריו, "זה הרבה יותר מפחיד אחרי זה, כשאתה מסתכל על הגל שעברת. באותו הרגע אתה פשוט מרוכז".

השיא הקודם של ריקרדו קושה

טום באטלר שבר את השיא?

  • עוד באותו נושא:
  • גולש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully