וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר קבע: זה הדור שעשה הכי הרבה סקס והיה הכי מתירני

25.12.2018 / 8:29

סקר השווה בין כמות הפרטנרים המיניים של דור הבייבי בום, דור ה-X, דור ה-Y ודור ה-Z כדי לגלות האם באמת נרשמה עלייה במתירנות המינית בעשורים האחרונים - ומה כמות הפרטנרים המיניים המקסימלית שכל אדם חייב לצבור בחייו? חלק מהנתונים יפתיעו אתכם - וחלקם קצת פחות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

יש אנשים שחושבים שבכל דור שעובר עולה רמת המתירנות המינית, אולם אחרים סבורים שהיא יורדת עקב המודעות הגוברת לסיכונים שבקיום יחסי מין. סקר של חברת הבריאות האירופאית, euroClinix, בחן האם המספר הממוצע של שותפים מיניים עלה עם השנים - או ירד. מי שהניח שהמספרים רק עלו - גם צדק. אפילו צעירי דור ה-Z (שמכיל את כל מי שנולד החל מסביבות שנת 2000 ועד היום) שרק החלו לצבור חוויות מיניות בחייהם הקצרים כבר עקפו את הדורות הקודמים ביחס די משמעותי.

בסקר, שבדק את מספר "המאהבים" הממוצע שהיה לכל קבוצת גיל ב"שנות פעילותיו", נמצא שבעוד שלדור "הבייבי בום" (ילידי השנים 1946-1964) היו בממוצע 10.7 פרטנרים מיניים בחייהם - הנתון הזה עלה בהדרגה בדורות הבאים באופן יחסי. בני דור ה-Y, בני המיליונים, שנולדו במהלך שנות ה-80 וה-90 (כיום בני 23 עד 37), הגיעו כבר לממוצע של 11.6 שותפים מיניים בתקופת חייהם (13.4 לגברים ו-10.8 לנשים) כשלדור ה-X, שנולדו בשנות ה-60 וה-70 (כיום בני 38 עד 53) נרשם ממוצע של 13.1 שותפים מיניים בלבד (16.1 לגברים ו-10.1 לנשים). נכון שהם עוקפים את דור ה-Y אבל הם גם גדולים מהם בדור כך שבאופן יחסי, כשדור ה-Y יגיע לגילם, מספר הפרטנרים הממוצע שלהם יהיה גדול יותר.

גיף סקס שלישיה. Giphy
זה נהיה מוגזם יותר מדור לדור/Giphy

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

סקר מגלה: זהו משך הזמן הממוצע בעולם ליחסי מין - מרגע החדירה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • דור ה-Y

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully