וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האשמות לשוחד ופציעה מכוונת: קרב ההיאבקות שאיבד שליטה

15.11.2018 / 14:24

שחקנית מבוליווד ומתאבקת אמריקאית נכנסו לזירה לקרב ריקודים שהסתיים בהטלה כואבת, האשמות וסרטונים דרמטיים. החליטו בעצמכם: סיפור אמיתי, או תעלול יחצני?

צילום מסך

תקרית מגוחכת בהודו מערבת שחקנית בוליוודית ידועה, מתאבקת אמריקאית והרבה מאוד דרמה מוגזמת. ואולי זה בכלל תעלול יח"צ?

תחילת הפרשה לפני כמה ימים, במעין קרב ריקודים שהתקיים בהודו בין השחקנית/רקדנית המקומית ראקי סוואנט והמתאבקת האמריקאית רבל (טנאה ברוקס). קרב הריקוד הזה היה חלק מקידום של אירוע היאבקות בהפקת מתאבק ה-WWE ההודי-אמריקאי The Great Khali.

הקרב היה כמובן מתוסרט ובמסגרתו רבל הייתה צריכה להטיל את סוואנט על רצפת הזירה. כך אכן היה, אלא שסוואנט המוגזמת טענה שההטלה גרמה לה לפציעה בגב ויתרה מכך: האשימה את רבל שהיא קיבלה שוחד משחקנית הודית אחרת כדי לפצוע אותה.

ה"קרב" בזירה אמנם הסתיים, אבל ההתגוששות עברה לרשתות החברתיות:

בפינה אחת השחקנית הבוליוודית סוואנט, שפרסמה שורה של סרטונים בהם היא נראית סובלת, פצועה וכואבת, שוכבת במיטתה ונעזרת באנשים כדי ללכת. באחד מהפוסטים באינסטגרם היא כתבה: "מעריצים יקרים שלי מהודו, אמריקה ושאר העולם, אני מבקשת ממכם לעמוד לצדי ולהילחם בחזרה בבריטים הללו".

לא ברור למי היא התכוונה כשכתבה "בריטים", מכיוון שרבל היא אמריקאית מאוקלהומה סיטי.

בפינה השנייה רבל, שאם להאמין להתרחשויות, הופתעה מהסערה שהתחוללה וסיפרה שעדת עיתונאים הגיעה לבית המלון שלה בהודו ולא נותנת לה מנוח. האמריקאית הגיבה: "הדרמה קווין הזו ביקשה להיכנס איתי לזירה. נכון, הטחתי אותה לקרקע ואני מתנצלת אם היא נפגעה, אבל שלא תפיץ עלי שקרים".

  • עוד באותו נושא:
  • היאבקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully