וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסל בסדרת הטלוויזיה שהצליח לפצל את אנשי כת השטן

19.11.2018 / 9:05

המאמינים ב"מקדש השטן" תובעים 150 מיליון דולר מהחברות שהפיקו את הסדרה החדשה "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה". הסיבה: שימוש לא חוקי וללא אישור בפסל שמסמל את השד האלוהי ומקורו במקדש. אולם ב"כנסיית השטן" יוצאים נגד התביעה

יח"צ - חד פעמי

"נטפליקס" ממשיכה לייצר עוד ועוד סדרות מקור איכותיות ומרתקות וגם כאלה שלא ממש. אחת הסדרות האחרונות שעלו שם נקראת "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה", סדרת אימה ודרמת נעורים על טבעית המבוססת על קומיקס באותו שם שבה יש שימוש רב בכל מיני סמלי תרבות, שדים ופסלים. "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה" ("Chilling Adventures of Sabrina") מבוססת על גיליונות של ארצ'י קומיקס בהם מתקיימת גם "ריברדייל". למעשה, היא חולקת יוצר עם "ריברדייל" ובמקור אמורה הייתה להיות ספין אוף של דרמת הנעורים הפופולרית, מה שירד מהפרק. היא גם סוג של רימייק לסיטקום "סברינה המכשפה הצעירה" משנות התשעים.

אולם כעת נטפליקס וגם חברת ההפקה הענקית "האחים וורנר" נאלצות להתמודד עם תביעת ענק בסך 150 מיליון דולר על ידי לא פחות מאנשי "מקדש השטן" שטוענים לשימוש לא חוקי בפסל עם ראש עז שמופיע בסדרה. בתביעה שהוגשה על ידי הנהלת מקדש השטן נטען שהפסל הזה שייך להם והם תובעים את יוצרי הסדרה על הפרת זכויות, שימוש לא חוקי בסימן מסחרי ופגיעה במוניטין.

בתביעה שהוגשה לבית המשפט במנהטן, התובע דורש לפחות 50 מיליון דולר על כל אחת מהעבירות לכאורה: הפרת זכויות, שימוש לא חוקי בסמל מסחרי ופגיעה במוניטין של העסק. כמו כן הם גם דורשים צו מניעה להמשך הסדרה עם שימוש בפסל הזה

עוד בנושא
כך באמת נראים חייהם של חברי כת השטן - וככה הם חוגגים
"הספינרים הם מהשטן": איש דת טוען שהילדים שלכם בדרך לגיהנום

במקדש השטני שממוקם בסאלם שבמסצ'וסטס, עיצב את הפסל המדובר שנקרא "Baphomet With Children" לפני כחמש שנים והפך מאז לסמל מרכזי שמייצג אנשי כת השטן.

יוצר הפסל עם השוואה שלמען האמת לא משאירה מקום לפרשנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully