וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל 25 מיליון צפיות: מה קרה לאבא שדחף את בנו השוער?

14.11.2018 / 8:23

מדובר בסרטון של 8 שניות בלבד, אבל הוא כבר שבר את הרשת. האב ניסה להחזיר את בנו לשער וגרם לו להציל גול. הילד הוולשי, שהחל לשחק לפני פחות מחודשיים, כבר הפך לכוכב רשת ויזכה למפגש עם ריאן גיגס

@chris_wilks2

מדובר בסרטון של 8 שניות בלבד שצולם דרך מצלמת טלפון נייד באיכות לא טובה, אבל הקליפ שבו אבא דוחף את בנו השוער במשחק כדורגל ילדים כבר הספיק לשבור את האינטרנט ולצבור מעל 25 מיליון צפיות. פיל האטפילד עמד ליד בנו אוסיאן השוער בזמן ששחקן של הקבוצה היריבה בעט לעברו את הכדור. הבן בכלל היה מרוכז באביו שדחף אותו קלות וגרם לו ליפול ולהציל את הכדור, מה שלא מנע ממנו בסופו של דבר לספוג שוב מהריבאונד ולאבא להיות מתוסכל.

הסרטון הזה סיפק דחיפה גדולה ובלתי צפויה לקבוצה הוולשית של אוסיאן, שקיבלה הצעות לחסויות, כולל כפפות חינם לשוער הצעיר ופגישה עם מאמן נבחרת ויילס ושחקן העבר האגדי ריאן גיגס. אביו של אוסיאן, שרברב במקצועו, בן 35, התייחס למקרה הזה ואמר: "לא ציפינו לדבר כזה בכלל. מסתבר שצפו בסרטון הזה בהודו, יפן, אוסטרליה ואמריקה, זה די מדהים".

עוד בנושא
למעלה מ-2 מיליון צפיות: השער הייחודי של אביחי ידין כבש את הרשת
השער של חביבו עשה גלים ברשת והגיע גם למארקה

גם בצפייה ה-20 זה עדיין מצחיק

האבא, פיל האטפילד, הסביר מדוע דחף את בנו ואמר: "רק רציתי להדריך אותו, לא ניסיתי לדחוף אותו ולהפיל אותו. חלק מהתגובות ברשת היו מרושעות אבל אני מתעלם מהן. רוב התגובות חיוביות".

האטפילד טוען שרוב חבריו של בנו לקבוצה אוהבים את החשיפה שהם קיבלו בעקבות המקרה ואוסיאן, שהחל לשחק רק לפני פחות מחודשיים, כבר מחכה לחזור למגרש. "הוא כבר רוצה לקבל עוד הזדמנות לעמוד בשער. אני מאמין שההצעות לשלוח לו כפפות מדרבנות אותו. הוא רק רוצה לשחק, הוא ממש נהנה מזה", הוסיף אביו של אוסיאן שהפך לכוכב רשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully