וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הכדורגלן הברזילאי: "החשוד היה על קוקאין, הנרצח התחנן על חייו"

12.11.2018 / 14:28

עדויות חדשות מהרצח המזעזע: הטלפון שייך לאדם שנרצח, האופנוע שייך לסוחר סמים, החשוד משנה גרסאות, עדים טוענים: "הרוצח היה זה שביקש שדניאל ישכב עם אשתו"

הכדורגלן הברזילאי שנרצח, דניאל קוריירה פרייטס. צילום מסך
התמונות שגרמו למותו. פרייטס שולח בוואטסאפ תמונות שלו שוכב לצד כריסטינה המעולפת/צילום מסך

התפתחויות חדשות בפרשת הרצח של הכדורגלן הברזילאי דניאל פרייטס. מתברר שהחשוד ברציחתו, אדיסון בריטס, השתמש בטלפון סלולרי ששייך לאדם שנרצח ב-2016 באותה העיר. בריטס השתמש בטלפון על מנת להתקשר למשפחה של האדם שרצח, כשהביע את תנחומיו. התובע המחוזי חשף שהטלפון היה שייך לאדם בקוריטיבה, בדיוק באותה עיירה. "מי מדבר עם טלפון של אדם מת?", תהה התובע.

כמו כן, התובע ינסה לברר למה בריטס ואשתו נהגו לנסוע באופנוע ששייך לסוחר סמים. האופנוע הוחרם על ידי המשטרה. עורך דינו של בריטס מתעקש שמרשו לא יתייחס לשום ראיה שאינה קשורה לתיק הרצח. על פי עדויות, בריטס השתמש בסמים קשים באותו ערב, כולל קוקאין ואקסטזי.

עוד בנושא
"רצחתי את הכדורגלן וחתכתי את אשכיו לאחר שניסה לאנוס את אשתי"
רצח הכדורגלן בברזיל: המשטרה טוענת שהאונס הוא למעשה "דאחקה" שהשתבשה

פרשת הכדורגלן הברזילאי שנרצח, דניאל קוריירה פרייטס. בתמונה: הבת של הרוצח.
הכל החל במסיבת יום ההולדת שלה. אלנה, הבת

אדיסון בריטס, אשתו ובתו, יחד עם עוד שלושה חשודים במעורבות ברצח, עדיין במעצר. המשטרה עדיין מחפשת אנשים נוספים שהיו עדים לפשע האלים. כזכור, בריטס טען שהוא רצח את הכדורגלן אחרי שלכאורה ניסה לאנוס את אשתו, וזאת אחרי ששמע צעקות מחדר השינה, פרץ את הדלת וראה אותו שוכב לידה בעודה מעולפת. המשטרה לא מקבלת את הטענה הזאת. אחרי זה בריטס שינה גרסה וטען שהוא שיקר כדי להגן על שלושת החשודים האחרים, שהם למעשה אלה שהכו אותו.

הגופה של דניאל התגלתה ביער מחוץ לעיר סאו ז'וסה דוס פיניאס, כשאיברי המין שלו כמעט נתלשו מהגוף וגרונו שוסף. הרצח התרחש בשבת בבוקר, אחרי מסיבת יום הולדת 18 של הבת. המסיבה החלה במועדון לילה בשישי בערב, ונמשכה אל תוך הבית. בשעות הבוקר, כשכולם על פי החשד היו שיכורים אחרי לילה ארוך, בריטס רצח את פרייטס. הוא טען ששמע צעקות של אשתו על כך שהוא מנסה לאנוס אותה, ולכן רצח אותו, מתוך הגנה, ברגע של תשוקה. המשטרה לא מקבלת את הגרסה, ולכן מאשימה גם האמא ואת הבת בעדות שקר וניסיון להדיח עד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הכדורגלן הברזילאי שנרצח, דניאל קוריירה פרייטס.
מימין: החשוד ברצח ושאשתו. משמאל: הנרצח דניאל פרייטס

עדים במסיבה טוענים כי בניגוד לגרסה של בריטס - דניאל פריירה הוכה במסיבה על ידי מספר חשודים שהוזעקו על ידיו לעזרה. אחד מהם טען שהוא שמע את דניאל צועק "שמישהו יעזור לי, אני לא רוצה למות, הצילו". אף אחד מהם לא שמע את כריסטינה, האמא, קוראת לעזרה. כמו כן, אף אחד לא ראה דלת שבורה בחדר השינה - דבר שבריטס עשה לאחר ששמע לכאורה את קריאות העזרה. על פי עדות אחרת, כריסטינה אמרה לבת שלה בזמן ההתפרצות "אל תיתני לאבא שלך לעשות את זה בבית, את יודעת איך הוא".

על פי צילומים ששלח הנרצח מהטלפון שלו - הוא שכב במיטה עם כריסטינה, בזמן שהיא ישנה. הוא שלח לחברים שלו בקבוצת וואטסאפ תמונות שלו עושה פרצופים ליד כריסטינה. על פי עדות של נוכח במקום, בריטס צעק לו "זה מה שקורה למי שמתעסק עם אשה שיכורה". כמו כן בריטס נשמע צועק "איפה הסכין, תביאו את הסכין", כשאשתו ובתו לא מנסות לעצור אותו. אחרים שניסו לעצור את בריטס ולהפריד, נדחפו על ידיו בזעם. שני אנשים עזרו לבריטס לגרור את דניאל מחוץ לבית, שם המשיכו לבעוט בו. הוא נלקח בתא המטען ליער, שם נמצאה גופתו שהושחתה.

יש לציין כי עדות אחרת טוענת שבריטס, שכאמור היה תחת השפעת קוקאין וסמים קשים אחרים, "הזמין את דניאל לשכב עם אשתו", אבל השתגע כשראה שהוא שלח תמונות שלהם לחברים ולעג לסיטואציה.

הכדורגלן הברזילאי שנרצח, דניאל קוריירה פרייטס.
לפני הרצח - דנאל מצולם עם האמא ועם הבת
דניאל קוראה, הכדורגלן הברזילאי שנרצח.
הבדיחה שלא הצחיקה את האבא. התמונות מהוואטסאפ
  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully