וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הכדורגלן בברזיל: המשטרה טוענת שהאונס הוא למעשה "דאחקה" שהשתבשה

7.11.2018 / 10:18

נחשפו האירועים שהובילו ל"רצח הברברי" של הכדורגלן ולתלישת איברי המין שלו: התמונה עם האישה הישנה, הודעות הוואטסאפ והגרסאות הסותרות. המשטרה טוענת: האישה והאמא שיקרו בעדות

הכדורגלן הברזילאי שנרצח, דניאל קוריירה פרייטס. צילום מסך
התמונות שעלו לו בחייו. קוראה, לפני מותו/צילום מסך

פרשת רצח הכדורגלן בברזיל ממשיכה לספק עוד ועוד פרטים, שחושפים את התפתחות האירועים שבסופם התרחש הרצח הברברי של הקשר בן ה-24 דניאל קוראה. כזכור, ב-27 באוקטובר התגלתה הגופה של קוראה בעיר הברזילאית סאו ז'וסה דוס פיניאס. הגופה עברה התעללות פיזית קשה, כשאיברי המין הושחתו וכמעט נתלשו, וגם הגרון שלו שוסף בצורה אלימה וכמעט ניתק מהגוף. "זה היה רצח ברברי מאוד", אמר הקצין החוקר מהמשטרה הברזילאית.

קוראה, שחקן סאו פאולו לשעבר, הגיע למסיבת יום ההולדת של אלנה בריטס, שחגגה 18. אחרי רצף של אירועים, שמתבררים לאט לאט, אדסון בריטס בן ה-39, אביה של אלנה, התוודה כי הוא רצח את קוראה, ואמר למשטרה שעשה זאת לאחר שהכדורגלן לשעבר ניסה לאנוס את אשתו כריסטינה.

עוד בנושא
הווידוי: רצחתי את הכדורגלן וחתכתי את אשכיו לאחר שניסה לאנוס את אשתי

הכדורגלן הברזילאי שנרצח, דניאל קוריירה פרייטס.
מימין: החשוד ברצח ואשתו. משמאל: קוראה

"פרייטס נכנס לחדר, התפשט ונעל את הדלת", אמר אדיסון, החשוד, "דפקתי על הדלת, הוא לא פתח, פרצתי אותה, וראיתי אותו שוכב מעל אשתי בזמן שהיא צעקה והתחננה לעזרה. עשיתי מה שכל גבר היה עושה, כי האישה הזאת לא הייתה אשתי, אלא כל אישה בברזיל. זו יכולה הייתה להיות האישה שלך, הבת שלך, האמא שלך. הפעם זו הייתה אשתי, כריס, לה אני נשוי כבר 20 שנה".

עם זאת, כעת נחשפות עוד תמונות מהאירוע ועוד התכתבויות וואטסאפ, ששופכות אור על הנסיבות. בתמונה שהוא שלח לחברים בקבוצת וואטסאפ - קוראה נראה שוכב במיטה לצד אישה ישנה, שזוהתה כאשתו של בריטס. הוא שלח את התמונה לחברים שלו בוואטסאפ, שעות לפני שנרצח. על פי המשטרה, כלל לא בטוח שמדובר בניסיון אונס, אלא בסך הכל "דאחקה לא בוגרת".

בנוסף לבריטס נעצרו עוד שני אנשים, שלכאורה סייעו לו ברצח. הם עזרו לו לסחוב אותו לתא המטען של הרכב שלו, כשלדבריהם הכוונה לא הייתה לרצוח אותו - אלא להפשיט אותו, להכות אותו ולהשליך אותו לרחוב עירום. שני החשודים הם בני 18 ו-19, שניהם חברים של אלנה שחגגה את יום ההולדת. השניים מעידים כי התערבו לאחר שנאמר להם שקוראה ניסה לאנוס את כריסטינה, האמא, ושהם שמעו צעקות מחדר השינה.

עוד באותו נושא

רצח את הכדורגלן וחתך את אשכיו לאחר ש"ניסה לאנוס" את אשתו

לכתבה המלאה
הכדורגלן הברזילאי שנרצח, דניאל קוריירה פרייטס.
קוראה עם האמא והבת

"המטרה לא הייתה להרוג את דניאל, אלא לזרוק אותו עירום ברחוב", אמר אחד החשודים, "אבל בריטס איבד את קור הרוח שלו". מה שגרם לו להשתגע היה כשהתחיל לחטט לו בטלפון, וראה שם את התמונות שקוראה שלח לחברים שלו - כשהוא מתבדח על חשבון אשתו. שני הצעירים שליוו את בריטס ברכב ניסו לעצור אותו ואמרו לו "אל תעשה את זה, זה יהרוס לך את החיים", אבל הוא המשיך להכות אותו עד למותו האלים.

חוקר המשטרה שאחראי על החקירה אמר: "זה היה אלים מאוד, תגובה מוגזמת מצדו של החשוד, גם אם הנרצח אכן עשה מעשה אינטימי עם האישה שלו - שזה דבר שאנחנו לא בטוחים שקרה. התגובה שלו הייתה לגמרי חסרת פרופורציה. לא היה שום צורך להרוג אותו, ובטח שלא בצורה ברברית שכזאת".

בחקירה נחשפה גם שיחת טלפון של החשוד ברצח, בריטס, מיד לאחר המעשה. "הוא היה מיודד מאוד עם הבת שלי", הוא אמר בשיחת טלפון, "אני לא מסוגל לדבר, הבת שלי בשוק, אלוהים אדירים, הייתי צריך לתת לה כדור הרגעה". במהלך השיחה בריטס לא ציין שהנרצח ניסה לאנוס את אשתו, אבל ציין שקוראה היה "שיכור מאוד" ו"בקושי הצליח לעמוד".

כאמור, קוראה שלח לחברים שלו תמונות שלו שוכב ליד כריסטינה במיטה, כשהוא עושה פרצופים מבודחים. "אני הולך לאכול את האמא של ילדת יום ההולדת", כתב לחבריו, "כשהאבא שלה נמצא כאן". בהודעה אחרת התרברב ש"יש פה מלא נשים בבית הזה, אני יכול לשכב עם כולן". אחד מהחברים זיהה את הצרות אליהן מכניס את עצמו הכדורגלן, וכתב לו: "הם יעשו ממך בשר קצוץ, הבנאדם הזה יבוא ויכה אותך". חבר אחר בקבוצה כתב לו: "היא ישנה? אתה לא יכול לעשות כלום, הם יזרקו אותך מהבית".

פרשת הכדורגלן הברזילאי שנרצח, דניאל קוריירה פרייטס. בתמונה: הבת של הרוצח.
נערת יום ההולדת

לאחר הרצח המשטרה עצרה גם את אשתו של בריטס וגם את הבת שלו, והשתיים שוחררו למעצר בית. השתיים חיזקו את הטענה של האבא, לפיו הכדורגלן ניסה לאנוס את כריסטינה.

כריסטינה העידה שהיא התעוררה בבהלה, וראתה את דניאל שוכב לידה. "הוא אמר לי, 'תירגעי, זה דניאל'", סיפרה, ואמרה שהוא היה מעורר מינית, שלף את איבר מינו והחל להתחכך בה. הבת העידה שהיא שמעה צעקות, רצה לחדר וראתה את אבא שלה תופס דניאל ואוחז אותו בצווארו "כאילו הוא תולה אותו".

עם זאת, לאור העדויות של שאר הנוכחים באירוע, המשטרה לא מקבלת את הגרסה של המשפחה. בברזיל טוענים שהאם והבת יואשמו בעדות שקר, ובהדחת עד. גורמים במשטרה טענו ש"מבחינתנו אין ספק שהן שיקרו, הם תיאמו סיפור, ואחר כך עוד שינו גרסה, וניסו להטות את כל החקירה אחרי שתיאמו עם עדים נוספים". במשטרה הבהירו שדניאל נלקח מהבית בעודו בחיים, והוכנס לתא המטען חי.

דניאל קוראה, הכדורגלן הברזילאי שנרצח.
"שיכור", "לא הצליח לעמוד על הרגליים". הנרצח לפני מותו
  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • ברזיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully