וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן מתקרב למכבי חיפה, צפוי להיפגש עם יעקב שחר

2.11.2018 / 7:27

מאמן הנבחרת לשעבר הפך למועמד המוביל ואמור להיפגש עם הבעלים כדי לקדם את המשא ומתן. אם לא יוחתם, שחר עשוי לפנות לרוני לוי. השחקנים לא הופתעו מעזיבת רוטן והעידו: "הרבה לא חיבבו אותו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אלי גוטמן מתקרב למכבי חיפה. מאמן הנבחרת לשעבר, שמשמש כיום פרשן ערוץ הספורט, צפוי להיפגש עם יעקב שחר כדי לקדם את המשא ומתן. מכבי חיפה כבר גיששה אצל גוטמן באמצעות גורם שלישי, ובסופו של דבר הוא הפך למועמד המוביל להחליף את פרד רוטן שעזב אמש (חמישי).

גוטמן ושחר צפויים לשוחח פנים אל מול פנים, ולאחר מכן יקבל האחרון החלטה סופית. מלבד גוטמן, גם רוני לוי נשאר עדיין מועמד. המאמן נמצא בחופשה פרטית בארצות הברית וצפוי לנחות בישראל בתחילת השבוע הבא. אם שחר יחליט לרדת מגוטמן, הוא יערוך שיחה עם לוי.

רוב מאס ואיתי מרדכי יעבירו את אימון הקבוצה מחר. בקרב השחקנים לא היו מופתעים מעזיבתו רוטן, ולא מעט שחקנים טענו שהמאמן לא היה דמות אהודה בחדר ההלבשה. "הרבה שחקנים לא חיבבו אותו. לא זוכר תקרית גדולה ספציפית, אבל באופן כללי השחקנים לא התחברו אליו", אמר אחד השחקנים.

השחקנים דווקא אוהבים את מאס ואת מאמן השוערים ההולנדי ואן זוום שנשארים בקבוצה, אך לא בטוח שגם הם יישארו משום שהמאמן החדש יקבל אור ירוק לקבוע מי יהיה חלק מהצוות שלו.

עוד בנושא

מכבי חיפה הודיעה שפרד רוטן התפטר: "מרגיש מחויב למו אלאך"
ששת מאמני מכבי חיפה שלא סיימו עונה בשש השנים האחרונות
שלשום: המנהל המקצועי מו אלאך סיים את תפקידו במכבי חיפה

אלי גוטמן, משרדי ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
קרוב לחזור לקווים. אלי גוטמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully