וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע בקנדה: ראפר צנח למותו בזמן צילומי פעלול עבור קליפ

25.10.2018 / 8:34

הראפר ג'ון ג'יימס נפל מכנף של מטוס בזמן שצילם פעלול נועז עבור הקליפ החדש שלו. הזמר התאמן על הפעלול במשך חודשים ופרסם בעמוד האינסטגרם שלו קטעים מהפעלול שהשתבש בזמן אמת

@jonjames

הראפר הקנדי, ג'ון ג'יימס מק'מרי בן ה-34, צנח למותו בזמן צילומי קליפ חדש. הזמר ביצע פעלול מסוכן על כנף מטוס - עליו התאמן בהצלחה במשך חודשים ארוכים. הקליפ צולם בשבת האחרונה בקולומביה הבריטית, כשג'ון עלה על מטוס קטן מדגם ססנה וביצע פעלול בו הוא עושה ראפ בזמן שהוא הולך על כנף המטוס שבאוויר. בזמן שצעד לאורך הכנף, המטוס איבד שליטה וצנח מטה בספירלה. ג'ון לבש מצנח בזמן הצילומים, אולם לא הספיק לפתוח אותו מאחר שנאחז בכנף המטוס בזמן שזה צלל מטה. עד שהוא הרפה מהמטוס, ג'ון היה קרב מדי לאדמה והתרסק בקרקע. הטייס הצליח לייצב את המטוס ולהנחית אותו בשלום.

סרטון שלו מתאמן לקראת הפעלול פורסם מוקדם יותר החודש בעמוד האינסטגרם שלו. אנשי הצוות שלו מסרו שהם המומים מגודל הטרגדיה ושג'ון התאמן לקראת הצילומים באינטנסיביות. "המעשה האחרון שלו כלל ביצוע פעלול על מטוס בזמן שהוא עושה ראפ. הוא התאמן באינטנסיביות, אולם בזמן אמת, ככל שג'ון התקדם על כנף המטוס כלפי חוץ, הוא גרם לססנה הקטנה לצלול מטה", נאמר בהצהרה ששחררו הצוות, "הטייס לא הצליח להשתלט על המטוס וג'ון החזיק בכנף עד שזה היה מאוחר מדי. כששחרר, לא היה לו מספיק זמן לפתוח את המצח שלו. הוא מת במקום".

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

התרגיל נכשל בשידור חי בטלוויזיה - והאקרובטית כמעט נהרגה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully