וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבות הוליווד נגד נסיכות דיסני: צריך להחרים אותן

19.10.2018 / 23:53

קריסטן בל (שבעצמה מדובבת את הנסיכה אנה ב"לשבור את הקרח")יצאה נגד המסרים ש"שלגייה" מעבירה לילדות וקירה נייטלי מחרימה את "סינדרלה" ו-"בת הים הקטנה" בגלל המסרים האנטי-פמניסטיים שלהן

עיבוד/וואלה

בסרטון - אורן נהרי על 80 שנה לסרט המצויר הראשון באורך מלא: "שלגיה ושבעת הגמדים". במה הוא שונה מאנה ואלזה?

כוכבות הוליוודיות קראו בשבוע שעבר להחרים את הקלאסיקות הספרותיות והקולנועיות "סינדרלה", "שלגייה ושבעת הגמדים" ו-"בת הים הקטנה", בטענה שהן מעבירות מסרים רעים ושגויים לילדות קטנות. קריסטן בל (שמדובבת את הנסיכה אנה בסרט "לשבור את הקרח") וקירה נייטלי (שמשתתפת בהפקה החדשה של "מפצח האגוזים") עומדות בראש המחאה הזו.

בל סיפרה למגזין.parents.com על הבעיות שיש לה עם שלגייה ושבעת הגמדים, שמספר את סיפורה של נסיכה שמסתמכת על נסיך שיציל אותה מהקללה שהוטלה עליה לאחר שאכלה תפוח מורעל - מה שלדבריה מעביר מסר שגוי לילדות קטנות. היא אמרה שהיא מזהירה את שתי בנותיה (לינוקלן בת ה-5 ודלתא בת ה-3) מהמסרים שמעביר להן הסיפור.

"בכל פעם שאנחנו מסיימים את הסיפור אני לוקחת את הילדות אלי ואומרת להן: אתן לא חושבות שזה מוזר ששלגייה לא שאלה את המכשפה הזקנה למה היא צריכה לאכול את התפוח? או מאיפה היא הביאה אותו? אני אומרת להן שאני לעולם לא אקח אוכל מאנשים זרים והן אומרות שגם הן לא ואני מרוצה שעשיתי משהו נכון בחינוך שלהן".

עוד בנושא
הסיבה המפתיעה בגללה נסיכות דיסני תמיד לבושות בכחול
הנסיכה הרעה: כך אלזה מ"לשבור את הקרח" פוגעת בבנות שלכם

קירסטן בל בטקס פרסי האמי, ספטמבר 2018. Frazer Harrison, GettyImages
" אני אומרת להן שאני לעולם לא אקח אוכל מאנשים זרים". קירסטין בל/GettyImages, Frazer Harrison

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully