וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת ריאליטי בטורקיה הפכה לבדיחת רשת בגלל קעקוע מביך במיוחד

22.10.2018 / 1:19

מאז מילה כיכבה בתוכנית שבוטלה בשל שערוריית מין וכעת שיתפה בגאווה עם 850 אלף עוקביה קעקוע ענק עם כיתוב באנגלית לאורך כל צידו הימני של הגוף - אלא שמה שיצא לה זה פדיחה ענקית

אתר רשמי

מאז מילה, 26, היא כוכבת תכנית ריאליטי טורקיה ממוצא אזרבייג'אני ואושיית אינסטגרם של ממש, ושבוע שעבר היא גרמה לסערה ברשת החברתית בגלל קעקוע ענקי שהציגה, אבל לא בדרך שהיא קיוותה. מילה, לה יש 850 אלף עוקבים באינסטגרם, הציגה (בגאווה) את הקעקוע החדש שלה של כיתוב שחור ענקי לאורך צידו הימני של הגוף שלה שבו כתוב באנגלית: 'I can judge a single god with my wrongs and wrongs. - שזה בתרגום חופשי "אני יכולה לשפוט את אלוהים היחד עם השגיאות והשגיאות שלי". כן. גם אנחנו לא ממש מבינים למה היא התכוונה.

מעריציה של מילה מניחים שהיא השתמשה באתר לא ממש אמין לתרגום של אמירה מוכרת במדינה, כאשר היא בכלל התכוונה לקעקע את הכיתוב 'Only God can judge my mistakes and truths' - רק אלוהים יכול לשפוט את השגיאות והאמת שלי".

עוד בנושא

אלה הקעקועים הכי קלישאתיים בעולם: האם שלכם נמצא ברשימה?
כתוב (גרוע) בעור: האם אלו הקעקועים הכי גרועים אי פעם?

מילה היתה כוכבת גדולה במסגרת תכנית שידוכים בטורקיה With Zuhal Topal, שבה גברים התחרו זה בזה במטרה למצוא כלה. התכנית ירדה משידור בשנה שעברה אחרי האשמות לפיהם המשתתפים קיימו יחסי מין תמורת כסף.

עוד באותו נושא

אלה הם הקעקועים הגרועים והמחרידים ביותר בעולם

לכתבה המלאה

מילה נוהגת להעלות תמונות פרובוקטיביות לצבא העוקבים שלה באינסטגרם ובתמונה עם הקעקוע החדש שלה, היא צילמה את עצמה כשהיא עושה את הסימן "וי" כשגם המקעקע שלה נראה מרוצה מהעבודה שלו. אולם, באופן לא מפתיע, הפוסט הזה גרר אחריו שלל של תגובות מלגלגות, אחת מהן היתה עוקצנית במיוחד ובה נכתב: "תשאלי מישהו אם הוא מדבר אנגלית לפני שאת נותנת לו לקעקע אותך". האמת? אפשר להבין את הלגלוג הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully