וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינו זוארץ לשחקני הנבחרת: "צריך מהפכה בכדורגל והיא תתחיל מכם"

9.10.2018 / 18:00

יושב ראש ההתאחדות נכנס לחדר ההלבשה לפני האימון לקראת סקוטלנד והרביץ ציונות בשחקנים (ה', 21:45, ערוץ 13). מונס דאבור: "אני מקווה להביא את השערים שלי מהקבוצה גם לנבחרת"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל ערכה הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק במסגרת ליגת האומות מול סקוטלנד ביום חמישי הקרוב (21:45). לאירוע התייצבו חלוץ רד בול זלצבורג מונס דאבור וקשר מכבי תל אביב דור פרץ.

יושב ראש ההתאחדות החדש שינו זוארץ נכנס לחדר ההלבשה לפני אימון הנבחרת ואמר לשחקנים: "אני מסתכל ושומע בתקשורת כמה שחקנים שואפים ורוצים להגיע לפה ואתם פה וכיף לראות אתכם. אנחנו מאמינים בכם ומשקיעים בכם ועושים את הכול כדי שהנבחרת הזו תצליח. הכי קל לבוא בטענות ולהגיד כמה הכול לא בסדר. אומרים כולם שצריך שינוי, אני אומר שצריך מהפכה והמהפכה הזו מתחילה פה, בחדר ההלבשה הזה. אתם עולים אל כר הדשא, אתם גורמים לכל מדינת ישראל להיות מאחוריכם.

"איך הם יהיו מאחוריכם? כשיראו שכל אחד מכם עולה ונותן את הלב והנשמה שלו על המגרש. אז כל אחד ואחד מהתושבים במדינת ישראל ירצה לבוא, לעודד ולהיות חלק מהנבחרת. אני נמצא בכדורגל כבר הרבה שנים ואני יודע כמה הילדים שואפים להגיע לנבחרת ישראל. אתם הגעתם לזה. שמרו על זה ותגרמו לכולם להיות אתכם ולעמוד מאחוריכם. יש פה שחקנים מצוינים, תהיו מחויבים. אני גאה ושמח להיות חלק מהכדורגל הישראלי ומשוכנע שנעשה דברים יפים מאוד ביחד".

עוד בנושא
נבחרת ישראל: מנור סולומון סובל מקרע בשריר, בן שהר זומן במקומו
אלירן עטר זומן לסגל. בנבחרת תהו מדוע זהבי זומן כשהוא פצוע
אנדי הרצוג: "אני אופטימי, אפשר לנצח את סקוטלנד"

צפו בנאום של זוארץ

מונס דאבור, חלוץ נבחרת ישראל. קובי אליהו
תקווה ישראלית לשערים. מונס דאבור/קובי אליהו

חלוץ הנבחרת מונס דאבור אמר: "אני מצפה להביא את היכולת שלי מהקבוצה לנבחרת. צריך לעבוד קשה ולעשות את המקסימום. מילה לאוהדים: אני מקווה שגם הפעם יבואו ויעודדו ויהיו איתנו. גם ברגעים הקשים אנחנו צריכים אותם. מבחינת נבחרת, אין דבר כזה נבחרת של שחקן אחד. אני יודע שאני בכושר טוב וכולם מצפים לכבוש ממני גם פה. הלוואי שהייתי יכול לקחת כדור ולכבוש לבד, אבל כולם צריכים לעבוד בשביל הנבחרת ואחד עם השני.

"רק כך נוכל לעשות משהו. סקוטלנד נבחרת טובה מאוד, חזקה ופיזית מאוד. הכדורגל שלהם קצת שונה משלנו, אולי זה יהיה יתרון בשבילנו. יהיה קשה מאוד, סקוטלנד נבחרת מצוינת ונעשה את המקסימום כדי לנצח. אנחנו יודעים שרק תוצאה טובה באה בחשבון בשבילנו". על אנדראס הרצוג אמר החלוץ: "לא צריך לדבר הרבה כדי להבין שהם בונים עליי ונותנים לי את המפתחות. אני מקווה שאני אחזיר עכשיו בשערים, זו המטרה שלי".

קשר מכבי תל אביב ונבחרת ישראל דור פרץ: "אנחנו באים חיוביים ומוכנים, נעשה הכול כדי לקחת שלוש נקודות חשובות מאוד וזו המטרה שלנו. אנחנו מתרכזים במשחק הנוכחי מול סקוטלנד ורק אז נחשוב על אלבניה. הצוות המקצועי יודע מה צריך לשפר מהמשחק באלבניה וכל עוד זה יבוא לידי ביטוי, אפשר יהיה לראות נבחרת ישראל טובה ונמרצת. כל עוד נותנים לי את הבמה, אני אהיה ב-100%. אנחנו באים במלוא המוטיבציה, אני מקווה שנביא את העקרונות שאנחנו עובדים עליהם ונזכה בשלוש נקודות". פרץ הוסיף: "הקהל יכול לתרום לנו המון אם יתמוך בנו, נשמח לראות את האצטדיון כמה שיותר מלא וזה ייתן לנו פוש אדיר".

עומרי בן הרוש, שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
עומרי בן הרוש/קובי אליהו
אנדראס הרצוג, מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
אנדראס הרצוג/קובי אליהו
דיא סבע, שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
דיא סבע/קובי אליהו
טאלב טואטחה, שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
טאלב טואטחה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully