וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילות חושפות: הסימן הסודי שיגלה אם הן בקטע שלכם

19.10.2018 / 0:02

מספר דיילות חשפו פרטים מסקרנים על מה שנעשה בזמן טיסות, כולל למה לא צריך לדאוג ממערבולות אוויר. וגם: איך תדעו אם מצאתם חן בעינייהן

מערכת וואלה!

את הסיפור הבא כנראה שרק דיילות אוסטרליות מכירות, אבל כעת גם אתם תזכו להכיר אותו. מכירים את זה שאתם יורדים מהמטוס בסיום טיסה, והדיילות נפרדות מכם לשלום? ובכן, הדיילות האוסטרליות נפרדות בברכת Cheerio מהגברים שמוצאים חן בעיניהן, והן הפכו את זה למעין משחק בינן ובין עצמן. המטרה היא לעשות את זה כשדיילת אחרת עומדת לידך, ולשמור על פוקר פייס - אל תשאלו אותנו למה. בכל אופן, הסיפור הזה פורסם באתר "פופ שוגר", לצד כמה דברים מעניינים נוספים שהדיילות חשפו. מוכנים?

הנוסעים הכי מעצבנים

שתי דיילות הסכימו שהנוסעים הכי מעצבנים הם אלה שכל הזמן מתלוננים. גם אנשים שנגעו בהן קיבלו קולות, וגם נוסעים שלוחשים (כי, באמת, איך אפשר לשמוע?).


עוד בנושא:

הטייסות שהפכו לכוכבות רשת במאבק לשבור את הסטיגמה על המקצוע
תמונת הטיסה המנצנצת שהצליחה לעצבן ולהביך את בלוגרית הנסיעות

גיף דיילות. Giphy
הדיילות האוסטרליות אומרות Cheerio לגברים שמוצאים חן בעיניהן/Giphy

ויש עוד סודות

למה אף אחד לא צריך לדאוג ממערבולות אוויר

הדיילות הסבירו שאם המטוס נתקל במערבולות אוויר זה לא אומר שהוא הולך להתרסק, ויותר מזה - רוב הפציעות שקורות במהלך מערבולות הן של דיילות עצמן, שמסתובבות במטוס באותו זמן.

איך להתגבר על ג'ט לג

הטיפ של הדיילות הוא לשתות המון מים ולנסות להתאקלם לזמן המקומי כמה שיותר מהר - כלומר, לא ללכת לישון מיד, כשעייפים, אלא רק כשמגיע הלילה.

  • עוד באותו נושא:
  • דיילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully