וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתופפת לשעבר של ביונסה טוענת שהכוכבת התעללה בה והטילה כישוף על החתול שלה

27.9.2018 / 7:05

קימברלי תומפסון שעבדה בצמוד לביונסה הגישה צו הרחקה נגדה בטענה שקווין בי התעללה בה במשך שש השנים האחרונות דרך כישופים שפגעו בבריאותה, במערכות היחסים שלה ובחיית המחמד האהובה עליה

ספלאש

בסרטון - הסוד הגדול של ביונסה נחשף

בעוד אנחנו היינו מוכנים למסור כליה בשביל להיות צמודים לביונסה, יש מי שיעשה הכול כדי להתרחק ממנה. המתופפת לשעבר של המלכה האם, קימברלי תומפסון, עזבה את העיר וניסתה להגיש צו הרחקה כנגד הכוכבת - רק כדי שזו תניח לה לנפשה. לדבריה, ביונסה מתעללת בה מזה שש שנים, חיבלה במערכות היחסים שלה והטילה כישוף על החתול שלה כדי שזה יהרוג אותה. נשמע כמו טיעון רציונלי ואמין לחלוטין.

תומפסון בת ה-37 סיפרה בראיון בלעדי ל"דיילי מייל TV" שביונסה הרסה לה את החיים ומסרבת להניח לה גם אחרי שכבר מצאה עבודה אחרת. היא דיברה על שנים של ייסורים שחוותה לצד הכוכבת שהחלו כשנה לאחר שהצטרפה להרכב הנגנים הנשי של ביונסה, עמן עבדה במשך 7 שנים. היא מאשימה אותה בהרס כל היבט בחייה - אם זו הקריירה שלה, פרנסתה, מערכות היחסים שלה ואפילו בריאותה הפיזית והנפשית - וכל זאת מתוך קנאה.

קימברלי תומפסון, המתופפת לשעבר של ביונסה, בהאשמות חמורות. פייסבוק, צילום מסך
קימברלי תומפסון, המתופפת לשעבר של ביונסה, טוענת שזו התעללה בה/צילום מסך, פייסבוק

עוד בנושא:

"היא לא נתנה לי ללכת, היא לא יכלה לתת לי להמשיך ולהתקדם בחיים כאישה בוגרת ולעבוד עם אנשים אחרים", היא סיפרה בראיון על ניסיונותיה להתרחק מביונסה, "היא למעשה עשתה הכול כדי לפגוע בכל חלקת אושר שהייתה לי". לדבריה, צו ההרחקה אינו תעלול שיווקי שנועד לשים אותה בכותרות, אלא שזו הייתה הדרך היחידה שלה לנתק את הקשר עם הכוכבת, אותה אהבה והעריצה פעם. "עברתי התעללות כל הזמן הזה. זה נמשך הרבה מאוד זמן והייתי צריכה לאזור הרבה אומץ כדי לקום, להגן על עצמי ולהגיש צו ההרחקה", היא הוסיפה, "אני לא רוצה שום קשר לאדם הזה. זה היה סיוט מתמשך. עברתי התעללות אכזרית. היא ניסתה לשלוט בכל דבר שאני עושה".

ביונסה. GettyImages
ביונסה יכולה לפגוע ביצור חי?/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully