וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההופעה בטקס פתיחת שנת הלימודים בגן: חשפנית על עמוד

26.9.2018 / 9:05

מאות הורים שהגיעו לפתיחת שנת הלימודים בבית ספר בסין נדהמו לראות רקדנית על עמוד שעליו מתנוסס הדגל הסיני. המורה שהזמינה את הריקוד הורדה בתפקיד, המנהלת טענה כי כמה מההורים: "ביקשו ללמוד את הריקוד החדש"

אתר רשמי

לא כך חשבו מאות הורים לילדים בגן בסין שהם יזכו לפתוח ביחד עם ילדיהם את שנת הלימודים. בשבוע שעבר הגיעו מאות הורים ביחד עם ילדיהם בגילאים 3 עד 6 לטקס פתיחת השנה בגן שינשוואי בשנזן, במחוז הדרומי של גואנגדונג. מול עיניהם נחשפה סצינה מדאיגה - רקדנית שמבצעת ריקוד סקסי על עמוד.

ההורים העלו את הסרטונים מהטקס לרשתות החברתיות, ובהם נראית הרקדנית מסתובבת ורוכנת על עמוד, שעליו מתנוסס הדגל הסיני. בתקשורת הסינית דווח כי בהחלטה מהירה של משרד החינוך הוחלט כי המורה הבכירה שהזמינה את הריקוד תוזז מתפקידה, ומנהלת בית הספר פוטרה.

עוד ב"אסור לפספס":

לא לפני הילדים: הסלפים הנועזים של האמהות המביכות
מורה למחשבים צולמה רוקדת ומתפשטת מול כל הכיתה
סרטון הילדות שרוקדות על עמוד שזיעזע את הממלכה

העיתונאי שלא אהב את הרעיון

מי שצפה באירוע היה העיתונאי מייקל סנטדרט שילדו לומד בגן הזה: "לפני שהם סיימו את שנת הלימודים הקודמת, היו עשרה ימים של אירועים צבאיים, כמו הצגת מכונות ירייה ודברים נוספים. כעת המנהלת קיבלה אותם בחזרה עם חשפנית על עמוד שנושא את דגל הרפובליקה הסינית. היא השתגעה", צייץ סטנדרט והוסיף ציוץ נוסף: "מי חשב שזה רעיון טוב? אנחנו מנסים להוציא את הילדים מחוץ לבית הספר הזה, ולקבל את שכר הלימוד בחזרה. הם לא מוכנים לתת את מספר הטלפון של החברה שהיא הבעלים של הגן, אבל בודקים זאת".

עוד באותו נושא

ההורים התגייסו למען המורה שפוטרה כי עשתה טוורקינג בביקיני

לכתבה המלאה

מנהלת בית הספר, לאיי רונג, סיפרה לעיתון גלובל טיימס הסיני, שבעוד כמה הורים ביקשו להוציא את ילדיהם מהמקום ולקבל את כספם בחזרה, אחרים רצו ללמוד את הריקוד החדש. לטענת סנטדרט, כשאשתו התקשרה למנהלת היא אמרה לה שריקוד על עמוד הוא: "בינלאומי" ו"התעמלות טובה", לפני שניתקה לה את הטלפון בפרצוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully