וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדרניות במלון חושפות: מסיבות מין, חשפניות, דילדואים וגופות מתפוצצות

14.9.2018 / 0:01

גבר שזה עתה התחתן בוגד באשתו השיכורה, אורחים שמותירים אחריהם חדרים מטונפים אחרי מסיבות מין סוערות, גופות מסריחות ובעיקר הרבה זימה. העדווית של החדרניות יוציאו לכם את החשק להתארח בבתי מלון

האורחים שמצאו את חדר המלון מלא בחרקים/Dan Bell

חדרניות ומנקות בבתי מלון באנגליה חושפות חלק מהחוויות שעוברות עליהן בתפקיד, ואלו לא דברים פשוטים. "סאן" הבריטי אסף עדויות ממספר עובדים בתעשיית המלונאות, שסיפרו את האירועים הסוערים והסצינות שבהן נתקלו במסגרת עבודתן - שכוללים בין השאר יחסי מין, מסיבות חשק עם נערות ליווי, גופות של אנשים מתים וכדומה.

מריה סמית, 26, מספרת: "בתקופה של מירוצי האופנועים, כשהמלון היה מתמלא, הייתי רואה המון זונות וחשפניות מסתובבות במלון ומציעות את עצמן לאנשים. פעם אחת פתחתי את דלת החדר, ונתקלתי במסיבת מין סוערת. הם הותירו אחריהם שני דילדואים ענקיים וסדינים מטונפים. בכלל, סופי שבוע מלוכלכים, זה דבר שבשגרה. יש בחור אחד שבאופן קבוע מזמין חדר לסוף ששבוע ובכל פעם הנשים שלצדו מתחלפות. אדם מבוגר מאוד, סלב לשעבר, צבט אותי פעם בישבן, וברגע שהנחתי על הרצפה את המגש - הלמתי לו בראש. אפילו היה אצלנו מקרה מוות - לצערנו הרב, האיברים הפנימיים שלו התפוצצו בחדר, הריח לא עזב את כל הקומה במשך ימים ארוכים. החדר נראה כמו סצינה מסרט של קוונטין טרנטינו".

עוד בנושא
למה סקס בבית מלון טוב יותר מאשר בבית?
הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון
צפו: חדרניות תועדו מנקות חדרי מלונות יוקרה עם מברשת מהאסלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully