וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני רצחתי את בוב מארלי" - התעלומה הגיעה לסיומה?

22.9.2018 / 0:07

37 שנים אחרי מותו של ענק הרגאיי מסרטן, תאוריות הקונספירציה מתחזקות כשעובד CIA הודה על ערש דווי שהוא אחראי למותו: "אמרנו שנפסיק לחסל אנשים עם כדורים ומוח שנמרח בכל מקום". השיטה - החדרת סרטן דרך הנעל

יח"צ - חד פעמי

האם זמר הרגאיי האגדי בוב מארלי נרצח? תאוריות הקונספירציה שלפיהם הזמר שהלך לעולמו מסרטן ב-1981 למעשה חוסל על ידי ה-CIA צצו שוב לאוויר העולם בימים האחרונים בעקבות פוסטים בחשבונות האינסטגרם והטוויטר של הראפרים T.I ובאסטה ריימס. לפוסט צורפה הכותרת של כתבה (די ישנה יש לציין) שבה טוען עובד CIA על ערש דווי כי הוא היה זה שרצח את מארלי.

מארלי הוא זמר הרגאיי המפורסם ביותר בעולם והוא זכה לפרסים רבים על פועלו בתחום המוזיקה. נוסף על הפן המוזיקלי בחייו, היה מארלי גם פעיל פוליטית שניסה לגשר ולהביא לשלום בג'מייקה של שנות ה-70. רבים משיריו הכילו מסרים פוליטיים. התנועה הדתית ראסטפארי שפועלת בג'מייקה מציינת ביום זה את "יום בוב מארלי" לזכרו של הזמר.

כזכור, מארלי הלך לעולמו בגיל 36 בלבד, בשנת 1981, בשל מחלת הסרטן. על פי הרשומות הסרטן התפשט מהאצבע ברגלו עד למוחו, ובסופו של דבר הוביל למותו ב-11 למאי 1981. על פי הכתבה, עובד ה-CIA בשם ביל אוקסלי הודה ברצח וטען כי התחזה לצלם שהעניק למארלי זוג נעלי אולסטאר, אותן נעל מבלי לדעת שבתוכם היה נעץ שדרכו הוחדרו לגופו נגיפי סרטן.

עוד בנושא:
המוות נאה להם: הסלבס המתים הרווחיים ביותר
האם מייקל ג'קסון עדיין בחיים וההוכחה קיימת כבר כמעט 30 שנה?

ענק הרגאיי שהלך לעולמו ב-1981. בוב מארלי

יח"צ - חד פעמי
יח"צ - חד פעמי
Triplay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully