וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לוויכוח: יש תשובה לשאלה מי נוהג טוב יותר - גברים או נשים?

16.9.2018 / 9:00

אמנם זה רק באנגליה אבל בדיקה מצאה שגברים עושים יותר עבירות תנועה על הכביש מנשים, כשמרבית העבירות הן על מהירות מופרזת. גברים שנחשפו למחקר הגיבו בצורה אופיינית

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

תמונות גולשים

נשים נאלצות להתמודד עם הסטריאוטיפ השלילי על כישורי הנהיגה שלהן מזה שנים, אולם נתונים חדשים מוכיחים אחרת: הן אלו שלמעשה נוהגות טוב ובטוח יותר מאשר גברים. על פי נתונים שנאספו בקרב תושבי אנגליה, גברים עוברים הרבה יותר עבירות תנועה מנשים, כשהסיכויים שלהם למצוא את עצמם בתביעה בבית המשפט גדול ב-4 מסיכוייהן של בנות המין הנשי. גם בתביעות הביטוח נרשמה כמות כפולה של גברים מנשים נכון לשנת 2017. בדו"ח שפורסם ע"י אתר השוואת המחירים Confused.com עולה כי גברים בדרך כלל משלמים 92 אירו בשנה עבור ביטוח יותר מנשים. הפרמיה הממוצעת לנשים עומדת על 701 אירו באנגליה, כשגברים משלמים 793 אירו.

הנתונים מגלים ש-585 אלף נהגים ונהגות באנגליה הגיעו לבית המשפט בשנה שעברה על עבירות תנועה. שמונה מתוך עשרה היו נהגים גברים - יחס של 4 ל-1. כ-23 אחוזים מהעבירות הן של גברים שנתפסו נוהגים במהירות מופרזת - גבוה משמעותית מיחס הנשים העומד על 7 אחוזים. גברים גם גברו על הנשים ביחס של חמישה לאחד על עבירות נהיגה תחת שיכרות, והיו בעלי סבירות כפולה לנהוג ללא תשלום אגרה או ביטוח.

גיף ילדה נוהגת. Giphy
נשים טובות יותר בנהיגה מגברים, האמנם?/Giphy

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully