וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב תוכלו לככב בפורנו לצד גל גדות וסקרלט ג'והנסון

26.8.2018 / 10:04

כוכבי תעשיית הפורנו ייאלצו בקרוב להתמודד עם שחקן חדש במגרש שלהם: אתם שם בבית. חברת סרטי הפורנו Naughty America מאיימת להלביש את פרצופכם על כוכביה הגדולים במטרה ליצור סרטי פורנו בהתאמה אישית

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

סיפור בדקה - צפה בפורנו בעבודה, פוטר ותבע את המעסיק/מערכת וואלה! News

בסרטון -האיש שפוטר כי צפה בפורנו בעבודה

מהפכה של ממש מתוכננת בתעשיית הפורנו העולמית. בעוד הופעת האינטרנט הביאה לתפוצה רחבה יותר של סרטי פורנו ולהצלחה גדולה של הענף וכוכביה, נראה שהטכנולוגיה המתקדמת תעלים בקרוב את הצורך בהעסקת כוכבי פורנו ידועים לטובת חובבים הנושאים את פרצופכם.

מהפכת "הפורנו המזויף" החלה בדצמבר בשנה שעברה, כשסרטון פורנו בו מככבת לכאורה כוכבת "וונדר וומן" הישראלית", גל גדות, דלף לרשת. בעקבותיו דלפו סרטונים דומים של סקרלט ג'והנסון, אמה ווטסון, טיילור סוויפט ועוד סלבריטאים. ההיסטריה סביבם דעכה מהר יחסית לאחר שכמה יודעי דבר דיווחו שאלו לא יותר מסרטונים ערוכים, ושפרצופם של הכוכבים הודבקו באופן די מדויק על שחקני פורנו - בעזרת תוכנת מחשב - שנקראת deepfake.

ככה זה נראה עם גל גדות:

גיף גל גדות בפורנו. REDDIT, Giphy
האפליקציה שהדביקה את פניה של גל גדות על כוכבת הפורנו/Giphy, REDDIT

עבודת העריכה נעשתה באמצעות אפליקציית FakeApp המבוססת על אלגוריתמים של החלפת פנים (Face Swap) בדומה לפילטרים המוכרים בסנאפצ'ט, אינסטגרם ופייסבוק. הרשת העצבית לומדת את הפנים מהתמונות שהעלתם ומנתחת את הזוויות כדי לשלב בכל פריים בנפרד את הפנים החדשות במקום הפנים של השחקן או השחקנית שנבחרו. תריצו את הפעולה הזו במהירות של 30 פריימים בשנייה ויש לכם סרטון פורנו בכיכובו של השחקן האהוב עליכם.

אתר הפורנו הפופולרי "פורנהב" והרשת החברתית טוויטר כבר הודיעו כי יעשו כל שביכולתם למיגור הפצת תכנים מיניים מזויפים. אבל לעומתם, חברת סרטי הפורנו Naughty America מנסה לקחת את הטכנולוגיה המתקדמת שלב אחד קדימה - ומציעה לשים אתכם, הצרכן הפשוט, בסרטי הפורנו שלה.

סקרלט ג'והנסון בפורנו מזוייף. REDDIT, צילום מסך
וככה זה נראה עם סקרלט ג'והנסון/צילום מסך, REDDIT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully