וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה תראה הנסיעה המטורפת ברכבת ההרים ששברה כל שיא אפשרי

26.8.2018 / 0:00

בתחילת השנה הבאה תיפתח בפארק שעשועים בקנדה רכבת הרים שלא דומה לאף אחד אחרת בעולם, עם מהירות שיא, אורך בלתי נגמר וטיפוס לגבהים שיגרמו גם לכם לצרוח. ויש גם סרטון של איך זה ייראה

canadaswonderland

רכבות הרים הן בהחלט לא לכולם, אבל מי שאוהב אותן - מאוד אוהב אותן. לעתים גם אנחנו חולמים לחזור להיות ילדים, כדי שנוכל לטייל בין פארק שעשועים לפארק שעשועים ולדגום את כל מה שיש לעולם הזה להציע. ומה אתם יודעים, העולם הזה רק הולך ומתפתח, ובקרוב תוקם לה בקנדה רכבת הרים שתשבור את כל השיאים.

קבלו את ה"יוקון סטרייקר", שתיפתח לציבור הרחב בתחילת 2019 בוונדרלנד, פארק השעשועים שבפאתי טורונטו. מדובר ברכבת שתגיע למהירות של 130 קמ"ש, עם מסלול של 1.2 ק"מ, ותעלה לגובה של 75 מטר - כן, ממש תוכלו לראות את קו הרקיע של טורונטו באופק.


עוד בנושא:
רכבת ההרים הגבוהה והמהירה בעולם נסגרה בשל תאונה - שעות ספורות בלבד אחרי השקתה
צפו: מה גרם לעשרות אנשים לנסוע ברכבת הרים בעירום מלא?

רכבת ההרים yukon striker בקנדה. canadaswonderland, אתר רשמי
גם לכם בא לעלות על הדבר הזה?/אתר רשמי, canadaswonderland

אבל זה לא הכל. הירידה הראשונה תהיה ב-90 מעלות, הישר לתוך מנהרה מתחת למים, ומשם תצאו לסיבוב של 360 מעלות שיגרום לכם לצרוח, לא משנה אם אתם ילדים או מבוגרים.

"זו ההוצאה הכי גדולה שלנו מאז שפתחנו את פארק השעשועים", אמר מנהל הפארק. "אנחנו נרגשים להציע חוויה ייחודית למבקרינו בשנה הבאה. מדובר ברכבת הרים שוברת שיאים שלא נראתה בעולם".

עוד באותו נושא

התרופה המושלמת למחלות: רכבת הרים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully