וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ספר הסתבך בגלל קליפ נועז מלא סמים ועירום שצולם בו

26.8.2018 / 9:14

בית ספר פרטי בלונדון נמצא תחת חקירה לאחר שאישר לראפרית האהודה סטפלון דון לצלם בשטחה את הקליפ הפרובוקטיבי החדש שלה: "אלה דברים שבתי ספר צריכים להחרים, לא לקדם"

@stefflondon

הראפרית סטפלון דון בת ה-26 סיבכה בענק את בית הספר הפרטי "היל מיל" בלונדון שנאלץ להתנצל השבוע על תוכן הקליפ החדש של דון, "Pretty Girl", שצולם בכותלי בית הספר. ההנהלה המפקחת של בית הספר, שם שכר הלימוד מגיע עד 39 אלף דולר בשנה, פתחה בחקירה בעקבות סצנות שצולמו בבית הספר בהן נראית דון מתקלחת בעירום, מעשנת מריחואנה במעונות, מקללת ועושה תנועה מגונה עם היד. בהנהלה בודקים כעת כיצד בית הספר לא פיקח על התכנים שצולמו בשטחו ואיפשר פגיעה במוניטין הגבוה של המקום.

בקליפ הפרובוקטיבי, הראפרית מגיעה לבית הספר כתלמידה חדשה וסובלת מהטרדות, עד שהיא מוכיחה שהיא קולית ומסיימת במסיבה רווית סמים במעונות. כריס מקגוברן, יו"ר "הקמפיין לחינוך אמיתי" אמר ל"דיילי מייל": "המסר המועבר בקליפ הזה הופך לפופולארי כל דבר שבתי ספר טובים צריכים לצאת נגדם - נטילת סמים, קללות ועודף מיניות. אלה דברים שבתי ספר צריכים להחרים, לא לקדם. הורים שמשלמים את שכר הלימוד של ילדיהם כדי שילכו ללמוד שם יהיו מזועזעים".

סטפלון דון מסתבכת בקליפ "Pretty Girl". צילום מסך
סטפלון דון מסתבכת בקליפ "Pretty Girl"/צילום מסך
סטפלון דון מסתבכת בקליפ "Pretty Girl". צילום מסך
סטפלון דון מעשנת סמים בשטח בית הספר/צילום מסך

עוד בתרבות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully