וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית בתרמית הדייטים הגדולה בהיסטוריה: פיתתה מאות גברים בטינדר

21.8.2018 / 13:27

דוגמנית הוליכה שולל מאות גברים שהוזמנו לצאת איתה לדייט רומנטי וכשהגיעו למקום, מצאו עצמם בשעשועון מצולם בו הם צריכים להתחרות על ליבה

דוגמנית בתרמית הדייטים הגדולה בהיסטוריה: פיתתה מאות גברים בטינדר/מערכת וואלה!

נתקלנו בלא מעט תרמיות דייטים אכזריות - אבל זו האחרונה שברה את כל השיאים. זה נשמע תמים. גבר מכיר בחורה בטינדר, היא מזמינה אותו להפגש בהופעה. הוא מגיע ואז חוטף את השוק של החיים. הסיפור הוא על אישה שזוהתה בתקשורת בשם נטשה אפונטה שהשתמשה באפליקציית ההיכרויות/סטוצים "טינדר" כדי להזמין לדייט כמה עשרות גברים שלא ידעו זה על קיומו של זה. מעל 100 מהם הגיעו לפגוש אותה בכיכר יוניון בניו יורק בראשון אחה"צ, ולא האמינו למראה עיניהם כשהאישה עמה היו אמורים להיפגש לדייט אינטימי - עלתה על הבמה וחשפה בפניהם שכל זה היה תרמית ושכל הגברים שבקהל הוזמנו לדייט איתה ויאלצו להתחרות זה בזה כדי לזכות בה.

עוד לפני שהיא עלתה על הבמה, החלו הגברים בקהל לחשוד שמשהו בדייט הזה לא לגמרי תקין, וכשהחלו לתקשר זה עם זה גילו במהרה שסיפוריהם תואמים. אחד בשם מישה סיפר שהכיר בחורה בשם נטשה בטינדר לפני מספר שבועות. בהתחלה היא הציעה לו להיפגש ולשתות משהו, אבל אחר כך טענה שהיא עובדת על "מצגת גדולה" לעבודה ותעדכן אותו כשיהיה לה זמן פנוי. שבועיים לאחר מכן, אחרי שכבר חשב שנעלמה לו, נטשה פנתה אליו שוב והציעה לו להיפגש בכיכר יוניון, שם חבר שלה עובד כדי ג'יי.

תרמית הדייטים הגדולה בהיסטוריה. צילום מסך
נטשה חושפת בפני הדייטים שלה את האמת/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"הגוף שלי עשה את זה": רוצח סדרתי פיתה נשים בטינדר ורצח אותן

לכתבה המלאה

מישה הגיע למקום ומצא שם במה, די ג'יי, מצלמות וכ-100 גברים שעומדים מבולבלים בקהל. הוא סיפר ל-Select All : "היא אמרה לי לפגוש אותה בקדמת הבמה. בקהל ראיתי בעיקר גברים, אבל אז עוד לא נפל לי האסימון. זה באמת היה נראה לי מוזר שהרבה אנשים עומדים מסביב ומקדישים לזה כל כך הרבה תשומת לב במקום פשוט לעצור לרגע ולהמשיך ללכת". דייוויד, גבר אחר שהגיע לדייט, הבין שמשהו קורה כאן כשאחד לידו שאל אותו "הגעת לפה כדי לפגוש בחורה בשם נטשה?". דייוויד סיפר: "לאט לאט אנשים התחילו להבין מה קורה שם".

תרמית הדייטים הגדולה בהיסטוריה. צילום מסך
מאות גברים הגיעו לדייט אינטימי עם נטשה וגילו את האמת/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully