וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוזה הלוהטת החדשה שכל הדוגמניות עושות נראית ממש לא נוחה

25.8.2018 / 0:01

סקוואטים הם חלק אינטגרלי מכל אימון - ונכון להיום גם מכל סלפי. מסתבר שהפוזה הכי לא נוחה ביקום היא גם זו שתבליט את החלקים היותר יפים בגוף שלכן - ודוגמניות וזמרות רבות כבר הוכיחו את זה

צילום מסך

דוגמניות נוטות לעשות פוזות שונות ומגוונות למצלמה בניסיון להוציא את התמונה המושלמת שלהן. מדי פעם אחת הפוזות מתגלה ככזו שמחמיאה גם למי שלא זכתה לגזרה של 60-90-60 ואז היא צוברת תאוצה ברשתות החברתיות בקרב חובבי הסלפי. הדבר הלוהט ביותר נכון לכתיבת שורות אלו היא פוזת ה"הוט סקוואט", שמבטיחה להדגיש את החלקים היותר יפים בגוף ולהוציא תמונה סופר מחמיאה שלכן.

הפוזה הסקסית החדשה היא לא נוחה בעליל ותדרוש מכן לעשות סקוואט כשרגל אחת מכופפת נמוך עם הברך קרובה לרצפה והשנייה נדחפת החוצה לחזית או לצד. סלבס רבים כבר אימצו את הפוזה באמונה שלמה שהיא מדגישה את הקימורים הטבעיים שלהן - וזה הוכח כעובד. בצילום חזיתי, ישבנכן המוטה לאחור יוצר אשלייה של מותניים צרות יותר בגלל המרחק מהמצלמה. בצילום פרופיל, הרגל תראה ארוכה יותר והישבן יראה נפוח יותר עקב כיווץ שרירי הישבן. אם יש לכן ישבן שטוח, צילום מאחור בתנוחת סקוואט תגדיל אותו. מכל צד שתבחרו, זה פשוט מחמיא וזה גם מגיע עם קבלות.

מייגן מקקנה בפוזת ה"הוט סקוואט". אינסטגרם, צילום מסך
מייגן מקקנה בפוזת ה"הוט סקוואט"/צילום מסך, אינסטגרם

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"פוזת המיגרנה": טרנד הדוגמניות החדש שגרם לסערה ברשת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully