וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון הביזארי של הכדורגלן: "שכבתי עם אחותי ודודה שלי, אימי הועלתה כקורבן"

19.8.2018 / 10:21

שיבה אנזיגו הגבונזי, שחקן נאנט וריימס לשעבר, חשף שורה של וידויים ביזאריים: הטקס הפגאני שבמהלכו אימו נרצחה על ידי אביו עבור בצע כסף, גילוי העריות, הרומן האסור עם חבר לקבוצה וגם גילו האמיתי

צילום מסך

בווידאו: אנזיגו מספר על קורות חייו

סרטון ביזארי של שיבה אנזיגו, כדורגלן גבונזי עם עבר בנאנט וריימס, מכה גלים בצרפת. במהלך הסרטון נראה אנזיגו, כיום בן 39, מספר על קורות חייו המשונים וחושף שורה של וידויים קשים.

לטענתו של אנזיגו, שהיה השחקן הצעיר ביותר אי פעם בגביע אפריקה לאומות (ערך הופעת בכורה בנבחרת גבון כשהיה בן 16 בלבד), אביו רצח את אימו כחלק מטקס פגאני אותו הגדיר כ"הקרבה רוחנית", בזמן שמטרתו האמיתית הייתה לקחת לעצמו את כל הכסף מהקריירה של בנו, שבזמנו היה צעיר מבטיח שנועד לגדולות.

עוד בנושא

כדורגלן פרמיירליג חושף: משחק "מונופול הסקס" החולני של הכוכבים
השיעור לחיים של האב לבנו על מגרש הכדורסל
השוער המקסיקני שהפך לכוכב טלנובלות

שיבה אנזיגו. צילום מסך
העלילה רק הולכת ומסתבכת. אנזיגו/צילום מסך

אבל זה אפילו לא הסיפור הכי ביזארי. אנזיגו אף סיפר שבמהלך השנים שכב עם אחותו הצעירה ועם דודתו המבוגרת כחלק מריטואל דתי. כמו כן, חשף שניהל רומנים עם מספר גברים, כולל חבר לקבוצה שניהל חיים כפולים וסירב לצאת מהארון.

"שכבתי עם גבר יותר מפעם אחת, ועם אחד מהם הייתה לי אפילו מערכת יחסית ארוכה ונפלאה. היום אני בעיקר שוכב עם נשים", אמר. לאחרונה, טען, סיים מערכת יחסים ממושכת עם אישה, אך הקשר עלה על שרטון כשהיא ביקשה ממנו להמיר את דתו לאסלאם.

גילוי נוסף נוגע לגילו האמיתי של אנזיגו. לטענתו, הוריו הפיקו עבורו תעודת לידה מפוברקת מיד בתחילת הקריירה שלו, ולמעשה הוא מבוגר בחמש שנים מכפי שנהוג לחשוב.

האם מדובר בסיפורים אמיתיים או שאת חלקם, לפחות, בדה מליבו? אנחנו מהמרים על האופציה השנייה.

אנזיגו בפעולה (בימים בהם היה צעיר מבטיח)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully