וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפים הקטנים שיהפכו את ביצת העין שהכנתם לדבר המושלם עלי אדמות

22.8.2018 / 9:09

גם מי שלא ראה מטבח בחייו - יודע לטגן ביצה, אבל אם אתם כבר יודעים להכין משהו שלא דורש כל מאמץ - למה לא להכין אותו באופן מושלם? הנה כמה טיפים שיהפכו את ביצת העין שלכם למנה מנצחת

חמש שיטות שונות להפרדת ביצים/מערכת וואלה! אוכל

בסרטון - דרכים להפרדת ביצים

עולם הבישול מתחלק לשלושה סוגים של אנשים: טבחים, חובבים ומכיני ביצים. "מכיני הביצים" הם אלה שלא מתקרבים למטבח אבל יודעים להכין לעצמם איזו חביתה בכל פעם שנמאס להם להזמין מבחוץ. מאחר שגם להם מגיע להצטיין במעט שהם עושים במטבח, השף המפורסם קרטיס סטון וכתב האוכל ריצ'רד קורניש חשפו כמה טיפים שיסייעו להם. הטיפים הללו יעילים גם לטבחים המנוסים, שכן מתברר שכל הזמן הזה פשוט עשינו את זה לא נכון.

קרטיס סטון חשף בפני ענקית הסופרמרקטים האוסטרלית, קולס, את הדרך הייחודית שלו להכנת ביצי עין. השף סטון מתחיל בטיגון בייקון על מחבת (לשומרי הכשרות, אתם מוזמנים לנסות את זה עם נקניק רגיל). את הבייקון המטוגן הוא מוציא מהמחבת ומשאיר עליה רק את שכבת השומן המפצפצת, שלדבריו מהווה בסיס מושלם לטיגון ביצים. את הביצים הוא שובר תחילה בקערות נפרדות ורק אז שופך אותן בעדינות אל המחבת החמה. בשלב הזה יש לשים לב לשני דברים: 1. המחבת לא צריכה להיות חמה מדי כי שהביצים לא יטוגנו מהר מדי. 2. דאגו להפרדה בין הביצים על המחבת. זה לא נורא אם הן יגעו מעט האחת בשנייה, אבל יש להקפיד שלא יתמזגו להן שם. לכן, אל תעמיסו על המחבת שלכם יותר מדי ביצים או - דאגו למחבת גדולה יחסית.

גיף ביצת עין. Giphy
אתם בדרך לביצת העין המושלמת/Giphy

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully