וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להיות מיליונרים לפני גיל 35? הנה 5 דברים שעליכם לעשות - ומיד

12.8.2018 / 0:06

יזם ועורך דין לשעבר שהפך בעצמו למיליונר התייחס ברצינות לשאלה שבכותרת וסיפק טיפים יעילים לכל מי שחולם להפוך למיליונר ולא יודע אפילו כיצד להתחיל. הטיפ החשוב מכולם הוא לא לבזבז זמן

חמש עובדות על כסף/מערכת "אסור לפספס"

כסף קונה אושר, ואל תתחילו עם ה"בריאות חשובה יותר" ו"עשירים אינם מאושרים כי יש להם הכול ואין להם כלום". בואו נדבר דוגרי: מעבר לכך שמחקרים כבר הוכיחו שכסף עושה אותנו מאושרים יותר, כל אחד מאיתנו יקום עם חיוך ענק בבוקר אם יש לו יותר ממיליון דולר ששוכבים אצלו בבנק. זו גם כנראה הסיבה שכולנו מאושרים פחות, כי הסיכוי להפוך למיליונרים קטן מאוד. יש כמה פקטורים שמונעים מאיתנו להיות מליונרים, ובעוד שיש כאלה שאינם בשליטתנו, יש כמה שבהחלט כן, ותכף גם תגלו איזה.

גולש בן 22 פרסם שאלה באתר השאלות והתשובות "קוורה" שהולכת ככה: "אני בן 22 ורוצה להפוך למיליונר לפני גיל 35. איך אני עושה את זה?". אלברטו פוורטו, עורך דין לשעבר ויזם מצליח היום, התייחס לשאלה ברצינות ופרסם תגובה ארוכה מלאה בעצות שיעזרו לעולל להגשים את שאיפותיו. תשובתו כוללת עצות מועילות להגדלת ההכנסה החודשית, הפחתת החובות וניהול נכון של הזמן, כמו לדוגמא "לעולם אל תעשו שופינג כשאתם רעבים" או "אל תשדרגו את הנייד שלכם כל שנה". מאחר שהפוסט שלו באמת ארוך (ושווה קריאה), אספנו לכם חמישה טיפים אפקטיביים שעשויים לעזור לכם להפוך למיליונרים תוך כמה שנים. רק תזכרו אותנו כשתגיעו לשם, סבבה?

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הג'וב הנחשק בתבל נפתח: לקבל כסף בתמורה לטעימות נוטלה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully