וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילוי מדהים ומסתורי על הפירמידות: כיסי אנרגיות בחדרים נסתרים

11.8.2018 / 0:48

תגלית מחשמלת: מדענים חשפו שבחדרים הפנימיים של הפירמידה הגדולה בגיזה ישנם כיסי אנרגיה עוצמתיים. התעלומה גוברת, כשבין אם זה מקרי או לא, האנרגיה האלקטרומגנטית מרוכזת בחדרים המכילים את שרידי פרעה ח'ופו ואשתו

מטייל טיפס על הפירמידה במצרים/Andrej Ciesielski

חשבתם שכל סודות הפירמידות נחשפו? מסתבר שלא. מדענים חשפו לאחרונה גילוי מדהים על הפירמידות במצרים, כשלפי הדיווחים הם גילו שבחדרים הפנימיים שבבסיסן יכולים להיווצר כיסי אנרגיה. כידוע, קיים מסתורין גדול בקרב אנשי מדע והיסטוריונים בנוגע למקור הפירמידות בגיזה ועל הדרך שבה הן נבנו, אבל כעת מתגלים עוד פרטים בנוגע לעוצמות של המבנים האדירים.

מדענים מאוניברסיטת ITMO שבסנט פטרסבורג, יחד עם ממדענים ממרכז הלליזר בהאנובר שבגרמניה, גילו שאחד החדרים בפירמידה יכול לייצר כיסי אנרגיה. קבוצת המחקר מתכננת להשתמש בתוצאות כדי לעצב חלקיקים, אשר ישמשו לפיתוח חיישנים ותאים סולריים בעלי יעילות גבוהה, כך דווח בכתב העת המקצועי "The Journal of Applied Physics".

עוד בנושא
נחשף הסוד של הפירמידות במצרים: העולם יגיע לסיומו בחודש הבא

טענה ביזארית: "הצבא האמריקאי הרג יצור ג'ינג'י מפלצתי - שמופיע בתנ"ך"

הפירמידות של גיזה מצרים. GettyImages
הפירמידות של גיזה מצרים/GettyImages

החוקרים ניסו לתאר את התפלגות השדות האלקטרומגנטיים בתוך הפירמידה הגדולה של גיזה, וזאת תוך כדי לימוד האינטראקציות של הגלים החשמליים. המדענים הסיקו כי הפירמידה מרכזת את האנרגיה האלקטרומגנטית הזו בתאים הנסתרים שלה, הכוללים חדרים המכילים את שרידי פרעה ח'ופו ואשתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully