וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוורקינג נועז במגדל אייפל: הסערה סביב כוכבת אקס פקטור

7.8.2018 / 9:10

בתקשורת דווח שג'רי-ניקול, זמרת פופ מצליחה בבולגריה, נעצרה בפריז עם חברה בשל ריקוד פרובוקטיבי ליד המגדל המפורסם. לזמרת נמאס, והיא הגיבה: "די להפיץ שקרים"

אתר רשמי

ג'רי-ניקול, זמרת פופ מצליחה שהשתתפה לפני כשלוש שנים בגרסה הבולגרית של אקס פקטור , עוררה סערה פומבית במדינה, אחרי שלכאורה נעצרה בפריז בעקבות אקט פרובוקטיבי. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, ניקול וחברה שלה רקדו על הכביש שליד מגדל אייפל, עשו טוורקינג על הכביש והתגופפו, וגרמו לתנועה לעצור. "רכבים צפרו להם, ונהגים זועמים נאלצו לעשות סיבוב ולסטות מהכביש", נכתב בדיווחים, "ואז, כמה רגעים לאחר מכן, משטרת צרפת עצרה את השתיים על הפרת הסדר הציבורי".

עוד ב"אסור לפספס"
הסרטון המטריד הזה ישכנע אתכם לרדת מסוכריות גומי לתמיד
המשטרה מחפשת אחר צעירה לבנונית שחשפה את שדיה בכביש מהיר
לראשונה בבריטניה: פרסומת בוטה לצעצועי מין שודרה בפריים טיים
טענה ביזארית: "הצבא האמריקאי הרג יצור ג'ינג'י מפלצתי - שמופיע בתנ"ך"

הזמרת טוענת שמדובר בשקר, וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "לאחרונה יש עליי המון פייק ניוז. אומנם אני אחת שחושבת שאין דבר כזה פרסום רע, אין לי ברירה אלא להכחיש את הדיווחים האלה. הצילומים שלי ליד מגדל אייפל הם במקום שבו מיליוני אנשים - מפורסמים ולא מפורסמים - הצטלמו. עשינו את זה כשהיה אור אדום לרכבים, לא הפרענו לאף אחד, ברגע שהמכוניות החלו לנסוע הפסקנו את הסרטון. אם הייתי מפרה את החוק, ברור שלא הייתי מפרסמת את הסרטון הזה. כמובן שלא נעצרנו, אלא המשכנו את היום היפה שלנו בעיר. תפסיקו להפיץ שקרים".

עוד באותו נושא

המשטרה מחפשת אחר צעירה לבנונית שחשפה את שדיה בכביש מהיר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully