וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיניים של "הילדה הכי יפה בעולם" כבשו את הרשת

2.8.2018 / 9:10

ג'ארה, ילדה ניגרית בעלת עיניים כובשות ושיער משגע, זכתה לעשרות אלפי לייקים ותגובות תוך כמה שעות. הצלמת שגילתה אותה: "רציתי להבליט את העיניים שלה". ג'ארה היא לא הראשונה שזוכה בתואר הלא רשמי - רק השנה

צילום מסך

בסרטון - דיון בתוכנית "בוקר טוב אמריקה" של רשת ABC על התמונות של "הילדה היפה בעולם" הקודמת - ת'ילון בלונדו


לשנת 2018 יש עוד ארבעה חודשים תמימים, אבל התואר הילדה הכי יפה בעולם מוענק כבר בפעם הרביעית, על פי מגזין הדיילי סטאר, לפחות בכל הנוגע לתמונות המופצות ברשת. מי שזוכה בתואר הפעם היא הילדה הניגרית, ג'ארה, רק בת חמש, אבל על פי התגובות לתמונות שלה שהופצו, היא כבר "שברה את האינטרנט".

עוד בנושא:
מה לך ילדה: סקסואליזציה או דמיון חולני?
נערות בסיכון? סופי מצטנר לא לבד

את התמונות של ג'ארה צילמה מופה באמויה, ששיתפה בחשבון האינסטגרם שלה שלוש תמונות של ג'ארה בתנוחות טבעיות בלבד שגרמו לאנשים כמעט לאבד את ההכרה ול-16 אלף לייקים תוך כמה שעות. מה שכבש את לב הגולשים היו העיניים המדהימות של הילדה, שיער האפרו המושלם ועורה החלק. בהרבה מאוד תגובות הוטבע המשפט: "הילדה הכי יפה בעולם", מה שגרם לכלי תקשורת רבים לעסוק בתמונות המהממות.

"כן, היא אנושית, אבל היא גם מלאך", כתבה באמויה, "יכולתי לגרום לה לצחוק ממש חזק, ושהיה תחייך בתמונות, אבל רציתי להבליט את העיניים שלה והדרך היחידה לעשות את זה היה דרך רגעים טבעייים שמאפשרים לנו לראות אותן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully